• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Ik vind het erg vervelend dat ik ergens anders moet lezen en van andere moet horen hoe het met je gaat of wat er in je om gaat. Hoe kan ik er nou voor je zijn, je helpen of iets voor je doen als je niet met me praat of je niks tegen me verteld?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I love you, darling. You're the world to me <3


    kindness is never a burden.

    Assassin schreef:
    (...)
    Misschien wel, maar het is beter dan dit.

    Hoezo dat? Ben je niet blij met jezelf?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Don't worry be happy


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben dom.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Hoezo dat? Ben je niet blij met jezelf?


    Ik zou gewoon net zoals de meeste mensen normale dingen willen doen, normaal naar buiten willen gaan, dingen ondernemen, zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Q flipte 'm net en ik miste het al in die paar minuten. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Urf -_-"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Why can't my heart talk to me? At least then he could tell me why him...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zo een geniaal gesprek met een Australische vriend, hahau


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfft, jealous much? -.-


    -

    Zo moe en toch wil ik niet slapen. Sleep is for the weak. (cat)

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik zou gewoon net zoals de meeste mensen normale dingen willen doen, normaal naar buiten willen gaan, dingen ondernemen, zulke dingen.

    Hm, kun je dit niet dan? Ik dacht dat je gewoon naar je school ging en afsprak, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Hm, kun je dit niet dan? Ik dacht dat je gewoon naar je school ging en afsprak, etc.


    Ik ook wel naar school, maar het is zo vermoeiend. Ik spreek niet echt af, enkel met iemand die ik al mijn hele leven ken eens in de zoveel tijd. Zonder andere mensen erbij kom ik amper buiten op school na. Laatst kreeg ik al een paniekaanval omdat ik in mijn eentje langs iemand liep.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook wel naar school, maar het is zo vermoeiend. Ik spreek niet echt af, enkel met iemand die ik al mijn hele leven ken eens in de zoveel tijd. Zonder andere mensen erbij kom ik amper buiten op school na. Laatst kreeg ik al een paniekaanval omdat ik in mijn eentje langs iemand liep.

    Oh, in zo'n opzicht. Ja, dat is inderdaad erg hatelijk als je het zo erg hebt. Heb je hier geen therapie of iets voor, zodat je er mee om kan leren gaan of zelfs misschien weg kan gaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.