• Beste users,

    In het vorige mededelingen topic over het lucht je hart topic hebben we uitgelegd dat wij vinden dat het niet langer kan gaan zoals het nu gaat. We gaven aan wat wij wilden gaan doen, namelijk strengere regels en gevolgen gaan invoeren. We hebben jullie toen gevraagd met andere ideen te komen.
    Twee opties vonden wij toen reëel. Deze hebben wij in een poll gezet en jullie hebben gestemd. Nu is de poll gesloten. Dit is de uitslag:



    Vanaf nu hoort het lucht je hart topic dus thuis in het Off-topic subforum. Dit betekent dat wij verder niks aan het topic veranderen en dat de regels van het off-topic gelden. Reageren op elkaar heeft dus geen consequentie meer, off-topic gaan mag gewoon, maar zaken als onder andere schelden en pesten mogen natuurlijk nog steeds niet.
    De topics die volgen dienen ook in het off-topic subforum gepost te worden.

    Met vriendelijke groeten,
    De mods

    Verdammt.
    Daar is toch het offtopic voor. Zucht. Great...


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet waarvoor ik gestemd heb, maar prima, blijkbaar zijn er mensen die dit fijn vinden. Kijken hoe lang het wordt volgehouden. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Niet waarvoor ik gestemd heb, maar prima, blijkbaar zijn er mensen die dit fijn vinden. Kijken hoe lang het wordt volgehouden. :'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik had noujuist niet gestemd, omdat ik beide opties geen optie vond, en die andere opties noujuist wel mogelijk. Maar dat zal wel aan mij liggen, geloof ik. Ik vind het in ieder geval erg zonde.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hashirama schreef:
    Verdammt.
    Daar is toch het offtopic voor. Zucht. Great...

    Eigenlijk best raar dat het offtopic in het stamcafé staat terwijl een 'normaal' topic wordt verbannen naar offtopic. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vraag me eigenlijk af hoeveel users er gestemd hebben en of dit wel representatief is voor de hele Q populatie. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af hoeveel users er gestemd hebben en of dit wel representatief is voor de hele Q populatie. :v


    45 stemmen is niks bij de users die dagelijks online komen. (als het er vaak 300-500 per keer zijn)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    45 stemmen is niks bij de users die dagelijks online komen. (als het er vaak 300-500 per keer zijn)

    Oh, huh. Het staat er achter. Hoe heb ik dat niet kunnen zien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    45 stemmen is niks bij de users die dagelijks online komen. (als het er vaak 300-500 per keer zijn)

    Maar, inderdaad. Ik heb trouwens niet gestemd, omdat ik het met beide opties niet eens was.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Maar, inderdaad. Ik ben trouwens niet gestemd, omdat ik het met beide opties niet eens was.
    Dat had trouwens ook een optie moeten zijn. Vind ik dan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Idioot dit. Zo'n fucking heisa om één topic, terwijl jullie er zelf ook in spammen met nutteloze dingen. Dom.


    "Well, well. Look who we've got here!"