• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159915&page=last&message=175 . Speeltopic 1
    De planeet Youno was vroeger een fabelachtige planeet, vol feeërieke natuurlandschappen, aardige mensen en weelderige gebouwen in de meest fantasierijke architecturen. Maar sinds 7 eeuwen geleden is dat niet meer. De aarde zelf zet zich tegen zijn geliefde bewonders op,die altijd met liefde voor hem zorgden. Toegegeven, de laatste jaren was het minder intens als tijdens de eerste millennia van het ontstaan, maar was er reden? Youno schudde en kookte van woede. Al 7 eeuwen zijn de mensen bang om in te grijpen, maar nu het 'zelfmoord-proces' van Youno een ijzingwekkend hoogtepunt bereikt, is het tijd om in te grijpen.

    Elk koninkrijk, er zijn er drie, sturen 4 dappere onderdanen op pad naar het enige middel dat de aard kan stoppen van zijn waanzin: het hart van Youno.
    Het hart van Youno bevind zich op de meest kwetsbare plaats van deze aarde.
    Niemand weet waar, niemand wist ooit waar. De zoektocht is zo frustrerend, dat de koninkrijken elkaar beginnen te beschuldigen van het stelen van het hart. Er komen oorlogen, groter dan ooit geweest, en de woede en haat van de aarde groeit.
    Met een angstaanjagende snelheid verdwijnen er grote gebieden, zomaar. Van de kaart geveegd.
    Dorpen worden in brand gestoken, stranden verdwijnen kilometers diep onder de zee, oeroude bomen worden de grond in geslokt. Langzaamaan verdwijnen ook de koninkrijken en moeten alle haatdragende mensen hun vijanden toelaten op hun grondgebied, wegens te weinig plaats.


    Lukt het de helden het hart te vinden?
    Of is de aarde sneller?



    ROLLEN

    Feeënrijk
    Feeën , nimfen, zeemeermensen en zo meer
    1 Artemisia Calandra Aisling - cipriano
    2
    3 crazygirlxx
    4

    Gothisch rijk
    Draken, heksen, vampiers en magische wezens met speciale krachten, ...
    1 crazygirlxx
    2 Marisa Imbra Darkmyr cipriano
    3 Samworth Georgia Storm. perfume2
    4

    Mensen rijk
    Handelaars, prinsessen, kinderen en andere middeleeuwse figuren
    1 perfume2 . - Audrey Elizabeth rose
    2
    3
    4






    Regels:
    - niemand vermoorden zonder toestemming
    - 16+ is toegestaan. zolang er geen vulgaire details -je weet wel- en zo meer verschijnen
    - 2 personages maximum. geen perfecte personage alsjeblieft !!!
    - wanneer de aarde een actie doet of iemand het hart vind word dat door mij vermeld.
    - minimum 4 regels.
    - have fun!



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rijk:
    Ras:
    Werk?:
    Karakter:
    Uiterlijke beschrijving en foto:
    Extra?:



    Meer info nodig zet in reacties.
    Ik hoop op enkele comments xxxx
    De speeltopic begint als er 4 mensen meedoen!

    http://www.quizlet.nl/stories/132809/rpg-heart-quest/ link naar storie

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 16:25 ]


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    ik wil wel mee doen! Ik ga even mijn lijstje invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dankje! Xxx


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    wat wil je bij werk?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Invullijstje: Feeënrijk
    Naam: Artemisia Calandra Aisling
    Leeftijd: 17 jaar oud
    Rijk: Feeënrijk
    Ras: fee
    Werk?: Artemisia plukt fruit en bloemen.
    Karakter: Artemisia, weigert haar naar aftekorten naar Mia of Artemis. Ze ziet er heel rustig uit, maar diep van binnen is ze een kokend vuurtje. Ze moet oplettend met wat ze zegt, want soms heeft ze last van een worden stroom. Maar ze heeft ook haar positieve kanten, ze is heel erg behulpzaam, lief, en modebewust. Ze is ook heel betrouwbaar en vertelt nooit iets door. Vooral omdat ze zelf vol zit met opgekropte emoties die ze door haar innerlijke vuur eruit laat komen.


    Uiterlijke beschrijving en foto:
    Artemisia heeft lila haar dat meestal in een vlecht wordt gedragen, zodat ze nergens aan blijft haken. Haar pony wordt bedekt door een krans met bloemen en twee geweien. Ze een lichte huid met fel blauwe ogen, volle roze lippen. Ze lijkt jonger dan ze is. Meestal heeft ze een jurkje met een vestje aan.





    Extra?: Artemisia’s …
    Ik maak hem nog af.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 19:34 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    OK, al super !!


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Cool! mag ik een feeënmeisje reserveren en een vampier meisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    OK!


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    mag ik ook een heks?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Is goed ;)


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Invullijstje:
    Naam: Marisa Imbra Darkmyr
    Leeftijd: 17
    Rijk: Gotische Rijk
    Rijk: witch
    Werk?: potions en spells maken
    Karakter: Marisa is altijd al een ijskoude bittere heks geweest. Ze heeft altijd krachten gehad, potions, spells, manipulatie van het donker en haar ijskoude krachten die door haar heen stromen.
    Uiterlijke beschrijving en foto:
    Extra?:


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague



    Naam: Audrey Elizabeth Rose

    Leeftijd: 17

    Rijk: mensenrijk

    Ras: mens

    Werk: prinses, toekomstige koningin

    Karakter: Audrey is een niet zo verlegen prinses en macht is haar met de paplepel ingegoten, maar toch heeft ze een speciale band met het volk. Ze is wijs, maar moet nog veel leren. Ze is een echte dierenvriend en een ... Flirtster ! Ze gaat vaak de stad in om nieuwe mensen en leuke jongens te ontmoeten en papt met veel mensen wat aan maar vergeet hen ook weer snel. Als haar vader wist wat ze buiten de paleismuren allemaal doet ... Tijdens haar zoektocht naar het hart is ze ook op zoek naar haar hart en beseft ze dat liefde niet zo maar iets is, maar eigenlijk een soort magie.

    Uiterlijke beschrijving en foto: foto boven. Audrey heeft donkerbruine haren die tot aan haar middel reiken. Er zitten mooie, lichte krullen in die haar haren laten lijken op de feeërieke krullen die de takken van het woud in het gotische rijk hebben. Haar ogen zijn hemelsblauw en alleen als je heel goed kijkt zie je de zwarte pupil. Ze ziet wel niet goed, zonder haar contactlenzen zou ze blind zijn. Ze heeft een groot litteken op haar rechterbeen, daarom draagt ze niet zo graag rokjes of shorts.


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    So it begins .... http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159915&page=last&message=175


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"



    Naam. Samworth Georgia Storm

    Leeftijd. 23

    Rijk gotisch rijk

    Ras mens met speciale kracht (aangetrokken tot onweer)

    Werk warrior

    Karakter Sam heeft een erg opvliegend karakter en is erg sluw. Hij houd van zijn volk en is het ultieme voorbeeld van de perfecte jongen in het gotische rijk. Hij kan goed liegen en is erg krachtig. Door zijn reputatie als populaire gast oefent hij veel macht uit op de mensen die hij ontmoet, hij is erg intimiderend. Er is echter èèn zwakte bij hem en dat zijn... Dieren. Dieren oefenen een erg indrukwekkende kracht op hem uit en maken hem zwak. Vooral de magische dieren die je niet op onze Aarde tegenkomt oefenen een gigantische kracht op hem uit. Hij geeft veel op zijn vriendin, maar als zij hem voor de keuze land of vrouw zou zetten zou ze meteen aan de deur gezet worden. Er zijn wel een paar dingen die hij ècht voor geen zak kan, zoals fietsen en zwemmen.

    Uiterlijke beschrijving. Ravenzwarte haren die altijd in de weg liggen en helblauwe ogen die een intelligente indruk maken op zijn medemensen. Zijn lichaamsbouw is erg mannelijk en gespierd. Hij heeft een erg hoekige kaaklijn en borstelige wenkbrauwen. Hij heeft een lichte stoppelbaard. Hij is redelijk ijdel, dus zorgt er altijd voor dat zijn haar goed ligt. Dat wilt zeggen over zijn oren, want die haat hij. In zijn gezicht staan een paar kleine littekentjes van gevechten waarin hij gevochten heeft. Zijn persoonlijke hygiene is erg belangrijk, maar een parfum draagt hij niet.


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Is deze RP nog actief?! :D
    Lijkt mij best leuk om mee te doen ^^

    Ik doe toch niet mee, sorry

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 9:52 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }