• Gaan jullie iets doen met Valentijnsdag? (date ^^)

    Ik heb dit jaar een ''Valentijnsvideo'' gemaakt omdat ik zo forever alone ben.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 15:19 ]

    wat ben jij schattig=3

    ehhhhm ik zit op school en naar de kapper en in de middag folders bezorgen en chips etenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    TaurieI schreef:
    Bij ons kunnen we normaal gezien rozen laten uitdelen, dit jaar zijn het marshmallows. Ik koop er elk jaar een voor mijn zus & beste vriendin, al is die tweede dit jaar niet gelukt omdat de zakken op waren (cat)

    Ja, bij ons hebben ze ook van die plastic rozen die 1 euro per stuk kosten. Ik heb er voor drie goede vriendinnen van mij gekocht. Ik vraag me stiekem eigenlijk wel af of iemand er een aan mij geeft, lol. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 19:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bij ons hebben ze echte rozen. :Y)

    Happy Valentinesday, everyone.


    :)

    Fijne Valentijnsdag!

    Ik heb er uiteindelijk als enige in de klas (bij ons geven we er vriendschappelijke) geen gekregen. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 17:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind Valentijnsdag commerciële rommel. Niet omdat ik niemand heb, maar ik vind het gewoon onzin om per se op die ene dag te laten zien hoeveel je van iemand houdt. Dat kan toch ook op andere dagen?

    Fijne Valentijnsdag. ^^ Ik heb niemand en er gebeurt dus helemaal niets met me. Er moest wel per se iemand heel erg nodig iemand verkering vragen in de klas. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Wij hadden met school een valentijns project, waarbij alle leelingen (11.000 Rozen) Ieder een roos kreeg op school.


    Vampire + Servant = Servamp

    Endorphin schreef:
    Het is commerciële brol en ik heb toch niemand om het mee te vieren. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb mijn crush gevraagd ^^ en het is goed afgelopen :)
    Happy x


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Bayard schreef:
    Bij ons hebben ze echte rozen. :Y)

    Happy Valentinesday, everyone.


    Bij ons waren het ook echte rozen, tot vorig jaar. Nu zijn het dus marshmallows geweest (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried