• Gaan jullie iets doen met Valentijnsdag? (date ^^)

    Ik heb dit jaar een ''Valentijnsvideo'' gemaakt omdat ik zo forever alone ben.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 15:19 ]

    Niets. Het is gewoon maar een dag net als alle andere.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga lekker genieten van verliefd zijn.


    Can't control my second personality

    Aangezien ik forever alone ben... Ik ga gewoon blij zijn, omdat het dan de verjaardag van Ángel Di María is :3

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 19:45 ]


    El Diablo.

    Met Valentijnsdag doe ik nooit wat, behalve eten voor mezelf kopen en mezelf volproppen lol.
    Het is grofweg allemaal commerciële bullshit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga naar school, naar de kapper en uiteten met vrienden.
    Maar dat had gewoon een random vrijdag kunnen zijn.
    Vind Valentijnsdag maar niks, commerciële meuk.

    Ivyrise schreef:
    Ik heb het nooit door als het Valentijnsdag is, dus ik doe nooit iets met Valentijnsdag. Ik vind het maar commerciële onzin.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Appelbeignets!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geef dan een verjaardagsdrink voor mijn 21e verjaardag (was maandag jarig). Dus feestje en geen romantisch diner. =P

    Mijn vriend en ik hebben gezegd dat de dag zelf stom is, maar omdat we stiekem toch ook mee willen doen, geven we elkaar een lame cadeautje. :')
    Ik ga denk ik opteren voor een mini-fotokader. Hoezo cliché. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury


    i put the fun in funeral

    Ik vind 't verschrikkelijk commercieel en ondanks dat ik nu al een tijdje aan het daten ben met een jongen, ga ik vrijdagavond lekker ergens wat drinken met wat vriendinnen. (:


    To infinity and beyond •

    Audacity schreef:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga naar het theater... Ik heb me om laten praten omdat mijn vriend voor school naar een theater voorstelling moet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    CrueIIa schreef:
    Met Valentijnsdag doe ik nooit wat, behalve eten voor mezelf kopen en mezelf volproppen lol.
    Het is grofweg allemaal commerciële bullshit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn vorige vriend negeerde me telkens op Valentijn, dus heb ik samen met mijn 'nieuwe' vriend besloten niets te doen. We gaan gewoon dit weekend lekker onder ons 2 naar de chinees en genieten van een menuutje maar dat is vooral omdat we net een jaar samen zijn.
    Ik moet toegeven dat ik wel graag een roosje zou krijgen (maar dan zou mijn vriend dat vaker in het jaar moeten geven vind ik). Dus met andere woorden... Valentijn is gewoonweg een commerciële bedoening.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Bij ons kunnen we normaal gezien rozen laten uitdelen, dit jaar zijn het marshmallows. Ik koop er elk jaar een voor mijn zus & beste vriendin, al is die tweede dit jaar niet gelukt omdat de zakken op waren (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried