• Gaan jullie iets doen met Valentijnsdag? (date ^^)

    Ik heb dit jaar een ''Valentijnsvideo'' gemaakt omdat ik zo forever alone ben.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 15:19 ]

    Not really, ik heb dan namelijk mijn toelatings examen, haha. Leuke video (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Not really, ik heb dan namelijk mijn toelatings examen, haha. Leuke video (: x


    Goodluck!! You can do it :).
    Thank you! ♥

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 15:39 ]

    Niks. Ik vind Valentijnsdag bullshit. Elke dag die ik samen kan zijn met mijn vriend is een speciale dag die we moeten 'vieren' op onze eigen manier, niet omdat het Valentijnsdag is.

    Verder gaan ik samen met mijn ouders eten bij de ouders van mijn vriend, maar dat kwam meer goed uit qua datum dan dat het echt persé op Valentijnsdag moest.


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is commerciële brol en ik heb toch niemand om het mee te vieren. :')


    Take me to wonderland

    Ik was van plan cupcakes te delen in de klas, maar na vandaag wil ik eerst erover nadenken.


    -

    Lizor schreef:
    Not really, ik heb dan namelijk mijn toelatings examen, haha. Leuke video (: x

    Nou, word ik heel niewsgierig, haha. Ik heb dan ook een toelatingsexamen.

    Maar, nee, ik kan dus ook niet, en heb niemand. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wij hebben op Valentijnsdag een Valentijnsbal, dus dat wordt sws nice c:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik vind Valentijnsdag bullshit.
    Ik ben toch forever alone, en dan proberen ze me alsnog aan te smeren dat ik lolly's of rozen moet gaan kopen "omdat het Valentijnsdag is"

    Uhm. Nee, dacht het dus ff niet.
    Geldklopperij, dat is het gewoon.

    Oh, en leuke video trouwens ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, ik ga een weekendje weg (:
    Nee, niet met mijn 'date'. Met mijn ouders.

    Dan zit ik bijna de hele dag op stage dus ik kan het niet echt vieren. Maar het is een goed excuus om wat extra chocolade te eten.


    Physics is awesome

    Ik heb het nooit door als het Valentijnsdag is, dus ik doe nooit iets met Valentijnsdag. Ik vind het maar commerciële onzin.


    Take risks and conquer your fears.

    1. Ik heb geen vriendje.
    2. Ik vind het commercieel gedoe.
    3. Cadeautjes door het jaar heen vind ik wat romantischer dan ''een standaard dag''.
    4. Mijn Valentijn is een Q-vriendin, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Meh, het is net uit met mijn vriend, dus geen Valentijnsdag voor mij dit jaar. Ik ga wel valentijnsnacht lekker stappen met mijn vriendinnen (:


    Valar Morghulis.

    Ik vier geen Valentijn. Nooit gevierd, dus dat komt niet omdat ik geen vriendje heb momenteel. Dusja, ben net zoals jou forever alone. Leuke video heb je gemaakt trouwens!


    Some people are art and do art at the same time

    Sex.


    I live for the applause, you will die for it.