• Het is al bijna weer lente. Sommige meisjes uit het dorp Helgen zijn nu 16 lentes oud. Ze zijn nu de huwebare leeftijd. Maar willen ze dat wel. Ook is er een kans dat je niet gevraagd word voor het begi van de zomer en dan zal je een schande zijn voor je familie.

    Naja dit is gewoon een idee voor een RPG. Niet echt uitgebreid sorry daarvoor...
    Ik hoop dat iemand interesse heeft!


    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 22:29 ]


    yeaaaahh!

    Er zou wel een goed verhaal in kunnen zitten, als je het wat uitgebreider zou maken.
    Ik heb Skyrim sowieso niet gezien/gespeeld (geen idee wat het is, een game, dacht ik).


    everything, in time

    Ik weet dat het een game is, maar ik ken het verhaal er niet van, dus ik kan er niet uithalen wat je nu precies van plan bent.


    16 - 09 - '17

    Naja ik wil niet echt het verhaal pakken. ( hat gaat over draken doodmaken) Maar meer de sfeer daarvan gebruiken. het speelt zich af in de vroege middeleeuwen. Mensen zijn net begonnen met kleding maken (mooie kleding) er worden boeken gemaakt en je kan magie gebruiken.


    yeaaaahh!

    Ik heb wel een ander RPG wat zich in een andere tijd af speelt maar met een soort zelfde verhaallijn. Dus als het je aansprak vind je deze misschien ook wel leuk?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 23:08 ]


    yeaaaahh!