• Trailer
    Seizoenen: 6
    Gestart: 2004
    Gestopt: 2010
    Genres: Thriller, drama, adventure
    Cijfer IMDB 8,6

    Lost-fans:
    BastiIIe
    Animus
    fallenbadass
    Assassin
    Aquata
    Sigil









    Ik ben er nogal laat mee ja, maar ik ben laatst begonnen met het kijken van de serie LOST and it's epic! Ik was weer aan het rondneuzen voor een serie en kwam overal op internet LOST tegen en dat het zo goed, dus besloot ik te gaan kijken en ik ben nu al hooked. Zelfs de ouderwetse geluiden en muziekjes (de serie is uit 2004) storen me niet, maar ik vind ze juist wel leuk, haha.


    Fatass Hurley is trouwens een baas (:



    Voor wie er nog nooit van gehoord heeft:
    After a mysterious and bloody airplane crash, 48 survivors are left stranded on a Pacific Island... miles off course. It soon becomes apparent that they will not have to cope only with the forces of nature, but with the island's secrets, including the Dharma Initiative, the 'Lost Numbers', the "others" (or hostiles) and the strange black smoke- to name a few. There is also much more than meets the eye, as it becomes apparent that everyone is connected in some way and that everyone has a purpose to live on the island... and for some, to die.



    Het zit dus vol mysteries en dat is juist wat ik er zo geweldig aan vind (: Ik ben nu bij aflevering 6 of 7 en vroeg me af of nog meer mensen het kijken, het hebben gezien of het nu juist gaan kijken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toen het op tv was, heb ik het gekeken. Het is niet het soort serie waar ik graag naar kijk. Op een gegeven moment begon ik het een beetje raar te vinden en ook een beetje te lang duren.


    Physics is awesome

    Oh really, hoe ver ben je gekomen met kijken? En damn, ik vind het juist dat er elke keer wat spannends komt :'D heb net aflevering 16 gezien en vind het nog steeds heel tof (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Oh really, hoe ver ben je gekomen met kijken? En damn, ik vind het juist dat er elke keer wat spannends komt :'D heb net aflevering 16 gezien en vind het nog steeds heel tof (:


    Ik ben nu bij aflevering 2 van seizoen 3, ben er ongeveer drie weken geleden aan begonnen (cat)

    Ardina schreef:
    (...)

    Ik ben nu bij aflevering 2 van seizoen 3, ben er ongeveer drie weken geleden aan begonnen (cat)


    Wooow, jij gaat snel! :a Ik wil ook elke dag kijken, maar kan er helaas niet altijd tijd voor vinden. Vind je het ngo wat, of wordt het bij seizoen echt al blegh? Een vriend van me zei dat hij (ik geloof) seizoen 3, 4 en 5 ofzo de beste vond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb gisteren de allerlaatste aflevering gezien van seizoen 6. Zo Triest! Ik keek normaal gezien elke dag dus nu weet ik niet wat te kijken.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wooow, jij gaat snel! :a Ik wil ook elke dag kijken, maar kan er helaas niet altijd tijd voor vinden. Vind je het ngo wat, of wordt het bij seizoen echt al blegh? Een vriend van me zei dat hij (ik geloof) seizoen 3, 4 en 5 ofzo de beste vond.


    Vind het nog steeds heel leuk ^^ Maar ik heb Netflix dus voor mij is het heel makkelijk om even snel iets te kijken enzo :') Oh, en omdat ik windows 8 heb kan ik ook andere dingen tegelijkertijd doen, is ook wel handig.

    Haha damn, dat gevoel heb ik vaak met boeken. Was het goed? :9~


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Oh really, hoe ver ben je gekomen met kijken? En damn, ik vind het juist dat er elke keer wat spannends komt :'D heb net aflevering 16 gezien en vind het nog steeds heel tof (:


    Verder dan seizoen 2 ben ik niet gekomen. Een serie moet mij in de eerste twee seizoenen toch wel kunnen overtuigen om verder te willen kijken en anders is het jammer.


    Physics is awesome

    Vandaag de laatste aflevering gezien!!!!! Didn't see that coming! Al had ik wel de helft voorspelt. :P
    Maar dat is niet omdat het zo voorspelbaar is, ik heb altijd al veel kunnen voorspellen van Lost, maar m'n vriendje dan weer niet. Dus waarschijnlijk ligt het aan mij en niet aan de serie. ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha damn ik heb vandaag pas seizoen 1 afgekeken. Damn, heb locke niet vaak bang gezien!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Haha damn ik heb vandaag pas seizoen 1 afgekeken. Damn, heb locke niet vaak bang gezien!

    Locke is epic! Net als nog een paar andere personages, zal ze onder spoiler zetten, omdat ze misschien later pas komen. Ook al weet je dan niet veel meer, maar ah, je weet nooit, misschien vinden sommige mensen namen alleen al teveel gespoiled ;)

    Mr. Eko (die trouwens terugkomt in de film Pompeii. Hij is echt awesome, geloof me :p)
    Desmond Hume
    Daniël Farraday
    Lapidus
    Hurley natuurlijk
    Charley
    en eigenlijk nog veel meer, maar ah, ik kan ze moeilijk allemaal opnoemen ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Heb net de laatste aflevering van seizoen 3 gekeken.

    Oh god, het is de eerste keer dat ik huil bij deze serie. Charlie is net dus doodgegaan en ik heb zo hard gehuild ;_______;

    JAAAAAA ME!!! het is zo awesome! Het leuke is dat er (bijna) geen mensen inzitten waaraan je je niet irriteert :)Maar Saywer, Charlie, en Hurley zijn wel echt de grootste bazen ever hahaha ben nu bij seizoen 3 :)


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Btw, Henry/Benjamin is echt een creep omykosh ik word echt niet goed van die gozer hahaha met zen face


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    DecemberRain schreef:
    Btw, Henry/Benjamin is echt een creep omykosh ik word echt niet goed van die gozer hahaha met zen face


    Benjamin is mijn favoriet :D