• Trailer
    Seizoenen: 6
    Gestart: 2004
    Gestopt: 2010
    Genres: Thriller, drama, adventure
    Cijfer IMDB 8,6

    Lost-fans:
    BastiIIe
    Animus
    fallenbadass
    Assassin
    Aquata
    Sigil









    Ik ben er nogal laat mee ja, maar ik ben laatst begonnen met het kijken van de serie LOST and it's epic! Ik was weer aan het rondneuzen voor een serie en kwam overal op internet LOST tegen en dat het zo goed, dus besloot ik te gaan kijken en ik ben nu al hooked. Zelfs de ouderwetse geluiden en muziekjes (de serie is uit 2004) storen me niet, maar ik vind ze juist wel leuk, haha.


    Fatass Hurley is trouwens een baas (:



    Voor wie er nog nooit van gehoord heeft:
    After a mysterious and bloody airplane crash, 48 survivors are left stranded on a Pacific Island... miles off course. It soon becomes apparent that they will not have to cope only with the forces of nature, but with the island's secrets, including the Dharma Initiative, the 'Lost Numbers', the "others" (or hostiles) and the strange black smoke- to name a few. There is also much more than meets the eye, as it becomes apparent that everyone is connected in some way and that everyone has a purpose to live on the island... and for some, to die.



    Het zit dus vol mysteries en dat is juist wat ik er zo geweldig aan vind (: Ik ben nu bij aflevering 6 of 7 en vroeg me af of nog meer mensen het kijken, het hebben gezien of het nu juist gaan kijken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow, niemand op Q die het gezien heeft/kijkt? Op internet waren mensen zo vol lof dat ik dacht hier ook wel een paar kijkers te treffen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jajajaja mn broer en ik zijn fans ^^ vooral van Charlie de kabouter, althans dat is hoe ik hem noem xd


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Animus schreef:
    Jajajaja mn broer en ik zijn fans ^^ vooral van Charlie de kabouter, althans dat is hoe ik hem noem xd


    oeh nice! Kan ik met iemand fangirlen :'D Hahaha Charlie heeft een gekkig gezicht ja, hij heeft ook als Hobbit meegedaan in LOTR! Wist je dat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb de hele serie al meerdere keren gezien en ben toevallig vorige week wéér begonnen met alles nóg een keer kijken haha. Ik ben zeker fan :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik heb de hele serie al meerdere keren gezien en ben toevallig vorige week wéér begonnen met alles nóg een keer kijken haha. Ik ben zeker fan :'D


    Haha wow, dat is wat met 6 seizoenen! Ik weet wel hoe het ongeveer eindigt, omdat ik dit al tegenkwam vóórdat ik ging kijken, maar vind de serie er nog niet minder om (:
    ~ Aflevering 1x06
    Ik was wel verbaasd over het feit dat Sun Engels kan spreken. De stomme trut, ze zat allemaal Japans te lullen tegen die arme Walt :'D Hij si vet schattig trouwens!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 11:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil al heel lang eraan beginnen, maar vergeet het de hele tijd. Misschien dat ik er een keer in een zomervakantie aan ga beginnen (:


    Take risks and conquer your fears.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha wow, dat is wat met 6 seizoenen! Ik weet wel hoe het ongeveer eindigt, omdat ik dit al tegenkwam vóórdat ik ging kijken, maar vind de serie er nog niet minder om (:
    ~ Aflevering 1x06
    Ik was wel verbaasd over het feit dat Sun Engels kan spreken. De stomme trut, ze zat allemaal Japans te lullen tegen die arme Walt :'D Hij si vet schattig trouwens!


    Ja, wat zal ik eens zeggen haha, ik heb geen leven :') Ik kijk wel vaker series met veel seizoenen meerdere keren haha. I'm weird like that.

    Ik vond het eigenlijk wel leuk toen ik er voor het eerst achterkwam dat ze Engels kon. Anders was het communiceren met de rest niet zo gemakkelijk gegaan (zoals in de eerste paar afleveringen) en dat vind ik maar irritant haha. Moet er niet aan denken dat dat de hele serie zo gegaan zou zijn.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Ja, wat zal ik eens zeggen haha, ik heb geen leven :') Ik kijk wel vaker series met veel seizoenen meerdere keren haha. I'm weird like that.

    Ik vond het eigenlijk wel leuk toen ik er voor het eerst achterkwam dat ze Engels kon. Anders was het communiceren met de rest niet zo gemakkelijk gegaan (zoals in de eerste paar afleveringen) en dat vind ik maar irritant haha. Moet er niet aan denken dat dat de hele serie zo gegaan zou zijn.


    Haha nice toch, dat je daar tijd voor hebt :p Ik ben in mei klaar met school, dus dan heb ik drie maanden om alles te kijken/lezen wat ik wil!
    Dat is waar, but still. Die trut hield gewoon haar mond :') Ik vind sowieso die man van haar een kwal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het na seizoen een opgegeven omdat ik het echt vreselijk begon te vinden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha nice toch, dat je daar tijd voor hebt :p Ik ben in mei klaar met school, dus dan heb ik drie maanden om alles te kijken/lezen wat ik wil!
    Dat is waar, but still. Die trut hield gewoon haar mond :') Ik vind sowieso die man van haar een kwal.


    Nou, nog maar heel eventjes dus :'D

    Hahah ja, maar daar had ze wel een goede reden voor. Een beetje een goede reden dan. En ja, in het begin is Jin echt een asshole, maar dat komt wel goed hoor haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik hou van Lost. *O*

    Hurley en Charlie waren inderdaad mijn favorieten, maar ook mensen die er later bijkwamen en dat ga ik maar niet spoilen. 8D


    Your make-up is terrible

    LOST-fan hier! ;3
    Ik en LogitG27 zijn nu bij de laatste afleveringen van het laatste seizoen!
    Absoluut een superserie (;



    Charlie was mijn lievelings!
    NIET KIJKEN ONDER DE SPOILER als je het eind van seizoen 3 nog niet hebt gezien :)
    Vond het zo erg toen hij stierf!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:17 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata,

    ik zat echt met tranen in mijn ogen


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Animus schreef:
    Aquata,

    ik zat echt met tranen in mijn ogen

    Ik ook!
    Hij was misschien een juncky, maar hij was zo lief! Voor Claire en Aaron. Hij was net aan het afkicken en zo. Ik vond hem zo sterk!
    Hij wist dat hij ging sterven, maar hij ging er gewoon voor! Ik vind het nog steeds de ergste dood (op gebied van: als ik het kon veranderen, zou ik hem terug laten komen)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Omg ik hou van lost! :3 Ik heb tot en met seizoen vijf op dvd, maar ik ben nog bezig met seizoen vier (tijd gebrek en zo)

    Ik ben erg fan van Charlie en Hurley (die zijn zo lief!!) Maar ook heel erg van Sawyer!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]