Uhm, van mijn dudes:
Theo the First is a crazy vampire who just likes... killing people.
Theo the Second is door zijn ouders in de steek gelaten, heeft een jaar op straat geleefd, is bijna zijn zus kwijtgeraakt en heeft een prothese als rechterarm.
Alec is op wraak belust omdat zijn ouders zijn vermoord vlak voor de ogen van hem en zijn vijf jaar jongere zus.
Jack had een drugs en een drankprobleem, waardoor hij aggressief werd. Toen hij begon af te kicken zakte hij in een depressie, waar hij dan toch een beetje uit geraakte, maar uiteindelijk liet hij ook niet echt mensen toe.
Noah the first was een narcistische Zwadderaar die het grappig vond om mensen te kwetsen. Zijn vader was een weerwolf en zijn stiefmoeder was gestoord, heeft zijn broer vermoord en hij zelf was bijna dood. Yeah, I kinda forgot what was up with him...
Frederick is meer dan tweeduizend jaar oud en is de liefde van zijn leven kwijtgeraakt in de eerste wereldoorlog, waardoor hij controle verloor en dus ook zo'n beetje seriemoordenaar werd.
Frederick the Second - ik ben zo origineel met namen, zeg. - is een fotograaf die op een artistieke school zit nadat hij een fucked up childhood heeft gehad.
Wills moeder werd vermoord en hij heeft de moordenaar verminkt.
Henry was een verwend rotjoch dat veranderde doordat hij zijn vader voor zijn ogen zag verscheurd worden door een weerwolf.
En dan heb je nog C Ronan, de dude die zijn eigen voornaam niet weet. Maar die is van mijn story, niet van een RPG. :')
Oh, en dan moet ik de meisjes nog zeggen. Ik denk dat Yaya en Eris The First mijn twee zieligste vrouwelijke personages zijn. :') Mweh, ik heb zoveel meisjes gespeeld dat er niet echt één uitspringt. ._.
[ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:16 ]
help