Thalin schreef:
(...)
Ja precies, en nooit stilstaan bij wat ze zeggen.
Ik denk dat ik wel die twee klassen over zou slaan, omdat ik me op de basisschool ook al helemaal niet lekker voelde in de groep en in m'n eigen vel en ik verveelde me dankzij het lage niveau etc, en ik denk niet dat ik er gelukkiger van zou zijn geworden als ik wel gewoon de volle acht jaar had gedaan.
Ik was dan wel sowieso naar een andere middelbareschool gegaan, aangezien die waar ik nu op zit gewoon echt klote is.
Zo'n basisschool wil ik ook! Al zat ik ook niet lekker bij m'n leeftijdsgenoten en dat probleem wordt dan helaas niet opgelost.
Gelukkig hoef je nog maar even en kan je dan een leuke vervolgopleiding kiezen, waar je het hopelijk een stuk meer naar je zin hebt. Sowieso zit je dan bij mensen met dezelfde interesse ^^ En dan is het inderdaad wel beter dat je er twee hebt overgeslagen. Ik heb mij dat altijd afgevraagd of het wel of niet goed is voor kinderen, dus heel erg bedankt voor je verhaal.
En ik ben overigens wel van basisschool geswitched, dus zat eerst op een andere, waar het echt slecht was. Mijn beste vriendin ging toen verhuizen en naar die school met niveaugroepen en ik ben toen meegegaan. Was voor mij en mijn moeder wel een stukje langer fietsen, maar dat hadden we er wel voor over.
En ik zat op de Bareel in de broekpolder Heemskerk. Het is nu echter een hele grote school geworden, maar toen was hij net nieuw.
[ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 11:58 ]
Happy Birthday my Potter!