• Wanneer het leger de radioactieve straling ontdekt die rond het kalme stadje Phannis in de lucht hangt, wordt meteen iedere volwassene, oudere en kind geëxuteerd. De enigen waarvoor dit niet geld zijn de jongeren. Zij worden in een gigantisch bos geplaatst, waar de camera's overal zijn en een technologische koepel ze afsluit. Deze jongeren worden ervan verdacht paranormale gaven te ontwikkelen, en om ze te kunnen bestuderen moeten zij zichzelf zien te redden. Er zijn primitieve hutjes met oude, gerafelde kleden en kleffe kussens, en dat is het. Het leger houdt ze streng in de gaten, en stuurt levensbedreigende uitdagingen het bos in. Alleen de sterksten kunnen overleven. Of misschien wel alleen degenen die met radioactieve straling in aanraking waren gekomen.

    We only were really challenged when we came across ourselves

    Er zijn mensen die verbonden met elkaar zijn doormiddel van hun gaven. Samen kunnen zij een speciale kracht creeeren, die ongelofelijk sterk is. Zij zijn als het ware soulmates. Deze paren worden later gemaakt.

    Rollen:
    - Harry Edward Styles • Tomles
    - Louis William Tomlinson • KiliOfDurin
    - Liam James Payne • Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik • KiliOfDurin
    - Niall James Horan • Act
    - Jenna Amarens Jackson • Act
    - Lecille Nyk Fowell • SiIhouette
    - Andrea Saunders • Pompeji
    - Vanessa Meghan Sunfield • CrazyGirlxx
    - Clarissa Amelia Bond • Woodley


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + beschrijving:
    Gave (nog niet ontwikkeld/in ontwikkeling):
    Extra:

    Regels:
    * Minimaal 150 woorden per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Geen supersnel ontwikkelende gaves.
    * Hou het realistisch.
    * Liever geen bromances.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik ben er wel ;) ik vindt het goed, alleen ik zou graag willen wisselen met degene die Louis heeft kan dat?


    Noh. Sorry :c


    That is a perfect copy of reality.

    Waar heb je 't aangepast?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Waar heb je 't aangepast?

    Pagina vijf.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maar ik heb nog steeds Liam.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Anders draai je vanessa en andrea om


    Bowties were never Cooler

    Whoops, zo dan?

    Act schreef:
    Duo's:
    Lecille - Louis
    Jenna - Harry
    Vanessa - Liam
    Andrea - Niall
    Clarissa - Zayn


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dat is perfect voor mij. Hartelijk bedankt.
    Mijn post komt vanavond. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Er is nu (al) een meisje vrij gekomen. Wie wil?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Act schreef:
    Er is nu (al) een meisje vrij gekomen. Wie wil?


    Hi, ik wil wel? Bijna alle RPG's waar ik aan mee deed zijn namelijk dood of ik heb er gewoon niks te doen. Dan vul ik haar alleen wel straks pas in, want moet eerst de hond uitlaten en eten.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Hi, ik wil wel? Bijna alle RPG's waar ik aan mee deed zijn namelijk dood of ik heb er gewoon niks te doen. Dan vul ik haar alleen wel straks pas in, want moet eerst de hond uitlaten en eten.

    Dat zou fijn zijn ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oei, ik wilde eigenlijk ook een rol uitschrijven aangezien ik echt in heb om para's te doen, maar ik neem aan dat de rol gereserveerd is voor Jafar of word er dan gewoon gevote?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jauregui schreef:
    Oei, ik wilde eigenlijk ook een rol uitschrijven aangezien ik echt in heb om para's te doen, maar ik neem aan dat de rol gereserveerd is voor Jafar of word er dan gewoon gevote?

    Ik heb de rol nu gereserveerd voor Jafar, ja. Maar je mag Niall van me hebben ˆ-ˆ


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik haar baseren op Mystique, dus dat ze ook een ander (blauw) uiterlijk krijgt en een shapeshifter is?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Mag ik haar baseren op Mystique, dus dat ze ook een ander (blauw) uiterlijk krijgt en een shapeshifter is?

    Dat mag van mij ˆ-ˆ


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Samantha Abramson

    Leeftijd: 19, verjaard op 15 December

    Innerlijk: Samantha is een speelse jongedame. Ze is dol op spelletjes, plagen en mensen irriteren. Over het algemeen gedraagt ze zich dus heel kinderlijk en zoekt ze de grenzen op van mensen, ze wil weten hoever ze kan gaan tot ze boos worden. Toch kan ze soms ook best serieus zijn. Als ze boos is of echt iets wil bereiken zal ze zich daar vol voor inzetten en verdwijnt de grapjas in haar voor even. Als er echter iets slechts is gebeurd, zal ze wel één van de eersten zijn die luchtig reageert en er een lolletje van zal maken. Ze vindt het op die manier namelijk makkelijker te verwerken. Ze is dan ook een optimist en probeert overal het goede en de humor in te zien. Iets wat tot dit moment altijd nog wel redelijk is gelukt.
    Woede maakt van Samantha een heel ander persoon. Behalve dat ze serieus is, zal ze ook zinnen op wraak. Tot je haar iets aandoet, is ze gezellig. Daarna kun je beter uit haar buurt blijven. Wat echt gemene dingen betreft is Samantha niet bepaald vergevingsgezind en haar vertrouwen terugwinnen is iets dat haast onmogelijk is. Ze wordt dan een leider en in tijden van noodzaak, zal ze ook snel de touwtjes in handen nemen en de oplossingen bedenken. Goed overleg met haar is dan wel mogelijk, maar haar op andere ideeën brengen niet. Wraaklust is gegarandeerd haar grootste zonde en maakt haar meedogenloos.
    Samantha is dol op activiteiten in de buitenlucht en is zeer sportief ingesteld. Wanneer mensen dus terugplagen, zal zij hier niet boos over worden en vrolijk weer een grap uithalen. Ze is niet heel snel op haar teentjes getrapt, maar kan dus zelf wel heel irritant zijn. Een stop knop zit er bij haar niet op en zolang ze energie heeft, zal ze blijven doorgaan. Ze kletst graag en houdt van gezelligheid. Ruzie en gevaar is iets wat ze zo lang mogelijk negeert.

    Uiterlijk + beschrijving:
    Menselijke vorm: Samantha heeft lange blonde haren en blauwgrijze ogen. Haar gezicht is redelijk rond en wanneer ze lacht heeft ze appelwangetjes. Haar ogen zijn redelijk smal en haar lippen zijn vol. Ze is 1,71m lang en heeft een gemiddeld postuur met vrouwelijke vormen en een zandloperfiguur.
    Omdat Samantha het belangrijk vindt om er goed uit te zien, maar een hekel heeft aan geplamuurde gezichten, draagt ze wat make-up betreft alleen lipgloss, mascara, oogpotlood en heel af en toe wat oogschaduw. Aan foundation doet ze niet. Haar gezicht is gelukkig van nature vrij egaal, alleen in haar nek heeft ze wat moedervlekken.
    Ook wat kleding betreft let Samantha goed op haar uiterlijk. Ze vindt aan de ene kant dat het wel lekker moet zitten, maar het mot er ook wel leuk uitzien. Hakken, jurkjes en rokken probeert ze dus wel te vermeiden, maar in een hele wijde trui en een joggingbroek zal ze zich niet in het openbaar vertonen.
    Shapeshifter vorm: Als shapeshifter heeft Samantha een blauwe huid bedekt met een soort schubben. Het is voor haar dan dus niet echt nodig om kleding te dragen. Haar haren worden rood en een stuk korter, haar ogen zijn fel geel. Haar ogen zijn ook het enige waar je haar aan kan herkennen, als ze de vorm van iemand anders heeft. Deze lichten dan soms vanuit bepaalde hoeken wel eens geel op. Echt goed zichtbaar is het niet te noemen.




    Gave: Shapeshifter: Samantha kan alle van alle mensen die ze ooit gezien heeft, al was het maar in een flits of op tv, het uiterlijk en de stem aannemen. Ze kan ze wel ietwat vervormen, dus bijvoorbeeld enger, zieker of dikker laten lijken, maar meer ook niet. Het moet echt een bestaand persoon zijn. Dieren of voorwerpen zijn ook niet mogelijk.
    Wanneer Samantha haar gave krijgt, kan ze nog ieder moment in van alles veranderen en is het ook moeilijk voor haar om terug te veranderen naar haar menselijke vorm. Ze vindt dat in het begin vreselijk, maar naarmate ze kennis maakt met de mogelijkheden, begint ze er steeds meer plezier in te hebben.

    Extra: Samantha was altijd dol op haar familie, ook al had ze best vaak onenigheid met haar moeder. Haar moeder vond namelijk dat ze serieuzer moest doen en meer verantwoordelijkheden moest nemen. Samantha was echter meer bezig met plezier maken en van iedere dag genieten. Ze speelde haast iedere dag wel met haar jongere broertjes van 13 en van 11. Haar vader maakte zich nooit zo druk om de speelsheid van Samantha en was juist degene met wie ze altijd een soort plaag gevechten had tijdens het eten, waarna de twee weer op de kop kregen van moeder. Samantha is dus opgegroeid in een druk en vrolijk gezin, waarin haar moeder de orde probeerde te houden. Doordat Samantha altijd veel buiten was, heeft ze een goede conditie, is ze zeer lenig en klimt ze met het grootste gemak in bomen. Als Shapeshifter is ze nog leniger.
    Het verlies van het gezin waar ze zo dol op was, zorgt ervoor dat haar andere kant, gedreven door woede en wraaklust, naar boven komt. Ook vertrouwt ze hierdoor mensen minder.


    Happy Birthday my Potter!