• Wanneer het leger de radioactieve straling ontdekt die rond het kalme stadje Phannis in de lucht hangt, wordt meteen iedere volwassene, oudere en kind geëxuteerd. De enigen waarvoor dit niet geld zijn de jongeren. Zij worden in een gigantisch bos geplaatst, waar de camera's overal zijn en een technologische koepel ze afsluit. Deze jongeren worden ervan verdacht paranormale gaven te ontwikkelen, en om ze te kunnen bestuderen moeten zij zichzelf zien te redden. Er zijn primitieve hutjes met oude, gerafelde kleden en kleffe kussens, en dat is het. Het leger houdt ze streng in de gaten, en stuurt levensbedreigende uitdagingen het bos in. Alleen de sterksten kunnen overleven. Of misschien wel alleen degenen die met radioactieve straling in aanraking waren gekomen.

    We only were really challenged when we came across ourselves

    Er zijn mensen die verbonden met elkaar zijn doormiddel van hun gaven. Samen kunnen zij een speciale kracht creeeren, die ongelofelijk sterk is. Zij zijn als het ware soulmates. Deze paren worden later gemaakt.

    Rollen:
    - Harry Edward Styles • Tomles
    - Louis William Tomlinson • KiliOfDurin
    - Liam James Payne • Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik • KiliOfDurin
    - Niall James Horan • Act
    - Jenna Amarens Jackson • Act
    - Lecille Nyk Fowell • SiIhouette
    - Andrea Saunders • Pompeji
    - Vanessa Meghan Sunfield • CrazyGirlxx
    - Clarissa Amelia Bond • Woodley


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + beschrijving:
    Gave (nog niet ontwikkeld/in ontwikkeling):
    Extra:

    Regels:
    * Minimaal 150 woorden per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Geen supersnel ontwikkelende gaves.
    * Hou het realistisch.
    * Liever geen bromances.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dat wordt voor mij heel erg moeilijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Dat wordt voor mij heel erg moeilijk.

    Dan doen we het niet :Y)
    Het was een voorstel. Als iedereen het leuk zou vinden zou ik het doen, maar als er een iemand oneens is gaan we gewoon in het Nederlands :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    In principe, met veel opzoeken en vertalen, zou het wel lukken. Ik ben alleen bang dat het gaan stikken van de fouten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    In principe, met veel opzoeken en vertalen, zou het wel lukken. Ik ben alleen bang dat het gaan stikken van de fouten.

    Als je het niet leuk vind, moet je het zeggen. Want daar gaat het om.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mij maakt het niet zo heel veel uit, ik doe toch TTO (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik vind dat wel makkelijker ja


    Bowties were never Cooler

    SaIvatore schreef:
    Mij maakt het niet zo heel veel uit, ik doe toch TTO (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SaIvatore schreef:
    Mij maakt het niet zo heel veel uit, ik doe toch TTO (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 19:25 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lijkbaar is de meerderhied voor. Geen probleem, zolang er maar geen gelach komt op mijn Engels.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Lijkbaar is de meerderhied voor. Geen probleem, zolang er maar geen gelach komt op mijn Engels.


    Ik zal nooit lachen, want mijn Engels faalt ook :')


    That is a perfect copy of reality.

    Voor mij is het eigenlijk om het even. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam •
    Andrea 'Andy' Saunders
    Leeftijd •
    18 – Met wat verbeelding lukt dat best met m'n faceclaim. –
    Innerlijk •
    Andrea is het soort meisje dat niet verlegen, nog vrij excentriek is. Ze zal makkelijk een gesprek op gang houden, en is niet bang om onbekenden aan te spreken maar is niet erg fan van voordragen, presentaties houden voor een klas of de puberale dwaasheden die haar klasgenoten teisteren. Andy is wel uiterst behulpzaam, ze zal helpen waar kanen soms ook waar het helemaal niet kan. Ze is niet opdringerig en kan vlot de knop omdraaien: 'Nu heb ik even tijd voor mezelf nodig.' Andrea is helemaal weg van alles wat met poëzie, lectuur en toneel te doen heeft. Behalve zelf acteren, met haar podiumvrees. Andy is ook de persoon van duizenden dromen. Zo is haar ultieme droom de wereld rondreizen.
    Uiterlijk •



    Andy heeft bruin haar, waar 'n wilde slag in zit. Meestal heeft ze moeite met het samenbinden of opsteken van haar haar. Haar kapsel is in een woord onhandelbaar. Ze heeft een stralende glimlach en grote, schitterende ogen. Over het algemeen is ze best blij met haar uiterlijk, maar heeft make–up afgezworen. Uit principe en vanuit haar opvoeding. Andrea is 1m70 groot en heeft schoenmaat achtendertig. Ze heeft lange, slanke vingers en idem benen. Vriendelijke ogen sieren, samen met lichtroze lippen en een dopneusje haar gezicht. Qua kleding is Andy brij casual, vrij gewoon. Ze volgt een beetje de modetrends.
    Gave •
    Andrea wordt geplaagd door visioenen, die niet altijd even hard te vertrouwen zijn. Door haar veelzijdige kennis van boeken en andere lectuur, durven willekeurige scenes zich wel eens door haar toekomstbeelden te weven. Daarbij zij de beelden zo vaag, dat ze er achteraf alleen maar hoofdpijn, enorme vermoeidheid en een verward gevoel aan overhoudt.
    Extra •
    De brunette heeft een tattoo op haar pols. Er staat Aurorae, wat staat voor haar zusje –die stierf enkele jaren geleden – en de morgenstond. Zo heeft ze elke dag nog een herinnering aan wat ze zo hard mist en de moed, om voor haar zus, door te gaan. Dag na dag.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:52 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zal ik Zayn maken?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Zal ik Zayn maken?

    Graag. Iemand nog voor Niall? Dan wil ik de duo's vast gaan maken. Wie hebben jullie als voorkeur.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28