• Iedereen mag altijd nog meedoen! ook als we begonnen zijn



    4 clans, de Donderclan, de Windclan, de Rivierclan en de Schaduwclan. Eerst waren ze aardig voor elkaar maar de clans beginnen onderhand ruzie te krijgen, met vergaderingen wordt een wapenstilstand gehouden maar sommige katten houden zich er niet aan. Alle katten bereiden zich voor op de grootste strijd in jaren. Wie zal er overleven? en wie zal een mooi leven in de Sterrenclan tegemoet komen? Een paar katten willen helemaal geen ruzie en willen het stoppen maar de leiders van hun clans willen niet dat hun het kamp verlaten. Toch doen ze het en komen ze in de problemen met de Schaduwclan, die zich voorbereid op de strijd.

    Rollen:
    Donderclankatten: (moeten er sowieso 5 zijn)
    Leider: Blauwster [CrazyGirlxx]
    Commandant: Tijgerklauw [CrazyGirlxx]
    Medicijnkat: Watereye [Knetterdisco]
    Krijgers:
    Zandstorm [CrazyGirlxx]
    Vuurhart [vuurster]
    Braamklauw [vuurster]
    Grijsstreep [vuurster]


    Moederpoezen:
    Donsbloem [Ninuturu]

    Leerlingen:
    Wolfpoot [vuurster]
    Kwikpoot [zandkit
    Loofpoot, medicijnkatleerling [zandkit]


    Windclankatten:
    Leider: Langster [Lunalovesit]
    Commandant: Greenwhite [Knetterdisco]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Zilveroog [Lunalovesit]
    Stormwind [Ninuturu]
    Vredesoor [Swekkerthanu]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Donderpoot [Lunalovesit]


    Rivierclankatten:
    Leider Kromster [horseslover6]
    Commandant: Luipaardvacht [zandkit]
    Medicijnkat: Modderpels [CrazyGirlxx]
    Krijgers:
    Drakenhart [Swekkerthanu]
    Groenbloem [horseslover6]
    Ebbenpels [Bluessister]
    Vederstaart [zandkit]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Chaserpaw [Knetterdisco]
    Zuiverpoot [Lunalovesit]

    Schaduwclankatten:
    Leider Blacknight [Knetterdisco]
    Commandant: Kastanjevacht[CrazyGirlxx]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Natvoet [horseslover6]
    Taanpels [vuurster]

    Moederpoezen:

    Leerlingen:
    Eikenpoot [Swekkerthanu]


    Katten die niet in clans leven:
    Ravenpoot [zandkit]
    Nachtklauw [Ninuturu]
    Snowfur [Knetterdisco]


    Rollenlijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Welke clan?:
    Functie in de clan:



    Regels:
    Geen ruzie, ik heb een hekel aan ruzie.
    Ruzie mag wel in het verhaal.
    Als je off-topic gaat, graag tussen haakjes.
    Niet iemand personage besturen.
    5 personages per persoon.
    1 keer in de week reageren, anders lig je eruit.
    Je mag ook je vrienden vragen of ze mee willen doen.
    Ik doe niet aan zoveel woorden of zinnen maar minstens meer dan 3 zinnen


    Hopelijk doe je mee :)


    Als je nog een kat wilt, wil je dan alsjeblieft eentje hieronder kiezen, die hebben we hard nodig.
    Van de Donderclan: De Donderclan is vol maar er mogen nog wel krijgers, moederpoezen of leerlingen gemaakt worden.
    Van de Rivierclan: Een commandant, moederpoezen en leerlingen.
    Van de Windclan: Een commandant, medicijnkat, nog een leerling en moederpoezen.
    Van de Schaduwclan: De medicijnkat, nog 2 krijgers, moederpoezen en een paar leerlingen.

    Dus daarom mag iedereen altijd nog meedoen, zodat als we toch begonnen zijn, iedereen er nog in kan springen.
    Onthou wel dat je 5 personages per persoon mag, en als we dan niet genoeg hebben verhoog ik het aantal.

    Het aantal katten van 4 heb ik veranderd in 5 omdat ik denk dat het wel gaat lukken als iedereen 5 neemt en anders als dat niet lukt gaat het aantal omhoog.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:47 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    grijsstreep II donderclan II krijger

    ik dacht,zou ik naar kwikpoot gaan of ga ik verder jagen,ik wist het niet want ik wou kwikpoot de dochter van mijn beste vriend beschermen,maar de clan had voedsel nodig en zandstorm was bij haar
    ik nam een beslissing:ik ging in de burt van kwikpoot en zandstorm jagen en wanneer het nodig was hun helpen met vechten


    ready to write again

    Ik snap het niet echt meer.... Ben ik nu aan het vechten of aan het kijken of er iemand is
    p.s vederstaart hoort in de RivierClan.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:03 ]


    You dare to gaze upon me?

    Loofpoot|DonderClan|medicijnenkatleerling|
    Ik verzamelde wat kruiden, ineens zag ik doodsbessen. Die bessen lieten je doodgaan. Ik wou wel zien of het werkte maar het leek me erg link om ze te gebruiken. Ik liep terug naar het kamp.
    Sintelvel stond op me te wachten en pakte me kruiden van me aan. Samen legde we ze op een stempeltje klitwortel daar papaverzaad daar..... Zo gingen we door. Er was eigenlijk niet zo veel aan. Maar ja, ze had nu eenmaal voor medicijnenkat gekozen. stiekem was ik super blij dat ik hiervoor gekozen heb. Na gevechten met andere Clans waren een soort van heilige hulp! Hihi die aandacht mocht ik wel. En toch was het hard werken. Ik liep terug voor meer kruiden ik had nog een stapeltje liggen. Ik kwam aan op de plek het was weg. Ik keek naar de lege plek maar rook vossenstront deze vreemdeling was erg slim en had in de poep van een vos gerold zodat hij onherkenbaar was. Ik was woest, wie doet dat nou? Ik voelde dat iemand naar me loerde. "huh, wat is hier aan de hand?" Mauwde ik.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:19 ]


    You dare to gaze upon me?

    Blauwster || Donderclan || Leider

    Vuurhart vroeg me wat we zouden moeten doen met Nachtklauw. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en ik dacht na. 'Vuurhart, we houden Nachtklauw als gevangene' antwoorde ik tenslotte en ik knikte hem bemoedigend toe. 'Kom nu allemaal mee, terug naar het kamp, ik moet dingen regelen voor de grote vergadering' zei ik en ik draaide me om. Ik draaide me nog snel om en zei: 'Jij ook, Nachtklauw'. Ik moest nog beslissen wie mee zou gaan met de grote vergadering, maar door Nachtklauw loopt het schema helemaal anders.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nachtklauw || Loner

    Het duurde me allemaal maar een beetje te lang, maar dat kon ook komen door de adrenaline die door mijn lichaam heen werd gepompt en het oor wat maar niet wou stoppen met bloeden. Ik schudde weer met mijn kop om mijn ogen vrij te houden van het bloed en liet mijn kop daarna ietsje scheef hangen zodat het gelijk op de grond zou druppelen en niet steeds door mijn vacht heen zou gaan of in mijn ogen zou gaan lopen. Ergens vaag hoorde ik Blauwster praten maar door mijn oor klonk het vaag, dat kwam door het bloed, ik draaide mijn kop zodat ik het wel kon horen. 'Kom nu allemaal mee, terug naar het kamp, ik moet dingen regelen voor de grote vergadering' zei ze, daarna draaide ze zich om en voegde ze toe 'Jij ook, Nachtklauw'. ik sisde even en kwam overeind om met de rest mee te lopen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donsbloem || Donderclan || Moederpoes

    Na een tijdje was ik weer in het kamp aangekomen, ik hoorde de oudste praten over een eenling en van alles maar besteedde er niet zo veel aandacht aan, als er iets was wat ik echt moest weten kreeg ik dat straks wel te horen. Ik liep naar de hoop met prooi en koos een dikke muis uit, ik neem de muis mee naar een plekje in de zon en begon hem daar op te eten. Na het eten begon ik me uitbundig te wassen en ging ik even liggen in de zon, zodra ik mijn kittens had zou deze rust iets zijn dat bijna niet meer zou voorkomen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Blauwster || Donderclan || Leider

    Nachtklauw siste maar ik negeerde hem. De andere krijgers liepen achter me aan terug naar het kamp. Ik liep door de doorntunnel van de ingang van het kamp. De andere krijgers gingen naar de hoop verse prooi en ik liep naar Nachtklauw toe. 'Nachtklauw, ik zal Watereye halen, zodat ze naar je wonden kan kijken' zei ik zo aardig mogelijk tegen de kat die aangevallen was. Ik mocht hem nu al niet. Maar als de leider van de Donderclan is het mijn taak om hem toch als gevangene te houden. Ik liep naar de Hogesteen toe en klom erop. 'Alle katten die oud genoeg zijn om een prooi te vangen, kom hierheen!' riep ik over het kamp. Alle katten kwamen aanrennen en gingen zitten voor de steen. 'Vandaag is het weer de tijd voor de grote vergadering, ik heb besloten wie mee zullen gaan, de gelukkigen zijn: Braamklauw, Vuurhart, Grijsstreep, Wolfpoot en Kwikpoot, inclusief Tijgerklauw natuurlijk' bracht ik de katten mee. 'Ga nu allemaal verder, de katten die mee gaan, rust uit en zorg dat je niet te moe bent als de vergadering begint' zei ik en ik maakte een gebaar met mijn staar dat ze weg konden gaan. Ik sprong van de Hogesteen af en ik liep naar Tijgerklauw toe, om iets te vragen over Nachtklauw.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nachtklauw || Loner
    In het kamp kijk ik gelijk om me heen, het was lang geleden dat ik in een kamp was geweest sinds ik verbannen ben. Ik ging zitten onder de hoge steen zodat ik een beetje in de schaduw zat, verder zou ik me niet zo veel verroeren ik ben tenslotte een gevangene. Opgegeven moment kwam Blauwster naar me toe gelopen 'Nachtklauw, ik zal Watereye halen, zodat ze naar je wonden kan kijken' zegt ze zo aardig mogelijk, ik siste alleen maar wat. De enige wond waar ik echt iets voor wouw hebben was mijn oor, het laatste wat ik zou willen was een ontsteking of zo. Daarna sprong ze op de hoge steen om een clan bespreking, of hoe dat okal weer heette, te houden. Ik zakte wat in elkaar en legde mijn staart om mijn poten, misschien kon ik wel ontsnappen als ze naar de grote vergadering gingen, het viel te proberen, en anders kon ik het later misschien nog eens proberen. En anders zou ik wachten, wachten tot ik me sterker voelde en het dan proberen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    meiden als Kwikpoot ben ik dan aan het vechten?


    You dare to gaze upon me?

    (Niet dat ik weet)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    nee koor,maar ik antwoord beter niet want ik ben geen meid;)

    WOLFPOOT//DONDERCLAN//LEERLING

    blauwster sprak de klan toe en toen ze klaar was sprong ik een gat in de lucht,eindelijk mocht ik naar de grote vergadering,dan nog naar de hogestenen en ik heb een grote kans om krijger te worden.
    ik liep naar de prooistapel en nam een mollige muis.
    daarna liep ik naar de andere leerlingen om met hun te tongen,

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:56 ]


    ready to write again

    Kwikpoot | leerling | DonderClan

    Nog steeds zag ik niks en rook ik niks. Het enige wat ik wist was dat het er was. Ik gaf Zandstorm een klein duwtje om te laten merken dat hier iets niet pluis was. Het kon zijn dat ze het al wist
    We wachtte met spanning af wat er zou gaan gebeuren, maar er gebeurde niet veel ik voelde alleen maar dat er iemand naar me keek. Maar toen kon ik me niet meer inhouden. "kom tevoorschijn indringer! We weten dat je er bent" miauwde ik.


    You dare to gaze upon me?

    Hooi, volgende week en deze week kan ik even niet antwoorden. Ik ga namelijk verhuizen plz gooi me er niet uit het is zo leuk :)

    Alvast bedankt! Zandkit.

    P.S misschien kleine kans dat ik nog tijd heb.
    Staat er dat ik online ben? Dat komt doordat ik nooit uitlog.

    Bye.


    You dare to gaze upon me?

    [Ik gooi je er heus niet uit, bedankt dat je het zegt dan kunnen we er rekening mee houden.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ik ben er weer alles is prima gegaan, alleen hier staat het stil?

    100ste post jeeeejjj

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 10:44 ]


    You dare to gaze upon me?