• Heey, voor mijn nieuwe verhaal zoek ik dus een cover^^

    Titel verhaal: Mistress of Elements
    Type: Fanfiction Draco Malfoy/Hogwarts
    inleiding verhaal:

    Geheimen en mysteriën. Leugens en bedrog.
    Onze hele wereld, ons hele bestaan was ervan doordrongen.
    Al mijn hele leven was me verteld dat tovenaars tot de superieure klasse op deze aarde behoorden.
    We waren de sterkste, de slimste, de beste soort.
    We stonden boven dreuzels, maar moesten toch ons bestaan voor hen geheim houden.
    Geheimhouding, dat was regel nummer één.
    Ik had het nooit erg gevonden om mijn krachten voor dreuzels geheim te houden, ze waren toch mijn tijd niet waard.
    Ik begreep waarom het ministerie deze wet had ingevoerd, en iedereen ging er braaf in mee.
    Maar wat niemand van ons had verwacht was dat er nog een derde groep deze aarde bewandelde.
    Een groep die dezelfde regels volgde, een groep die het ministerie voor óns geheim hield.
    Eeuwen lang had het ministerie zijn best gedaan om ons gescheiden te houden. Eeuwen hadden hooggeplaatste piefen bij het ministerie, belangrijke mensen uit onze maatschappij en zelfs ons eigen flopschoolhoofd ons voorgelogen, ons bedrogen.
    Maar al die moete, hun hele façade viel aan duigen door één enkel meisje.
    En door dat ene meisje ging mijn hele wereld op zijn kop staan…


    Korte verhaallijn:
    Brine verschijnt samen met haar garde op Hogwarts en eist hier te mogen verblijven. Perkamentus protesteert heftig, maar heeft uiteindelijk weinig keuze.
    De verschijning van de vijf vreemdelingen zet meteen de hele school op zen kop, want hoewel ze geen dreuzelfs zijn, zijn het ook zeker geen tovenaars.
    Ze noemen zichzelf 'meesters' en beheersen de elementen/seizoenen.
    Brine is de kroonprinses maar voor haar kroning brak een helse oorlog uit in hun land, waardoor zij en haar garde gedwongen werden te vluchten tot ze een oplossing hebben gevonden voor dit probleem.
    Draco is meteen in de ban van haar en al snel staat niet alleen zijn leven, maar dat van de hele school op zen kop...

    Need to know:
    -Hoewel alle elementen aan bod komen (vuur, aarde, lucht, water) Staat vooral water of beter gezegd ijs centraal.
    -Brine (hoofdpersonage) Heeft lang, witblond haar dat meestal gevlochten zit.
    -Draco Malfoy lovestory

    Wat moet er op de cover?
    Gehele creatieve vrijheid in principe.
    Maar het zou wel fijn zijn moest de titel er zeker op staan.

    Wie als eerste eentje maakt waar ik volslagen verliefd op word, krijgt van mij 5 Credits^^

    Edit: Ik heb reeds een cover gevonden, ik heb die van Draculea gekozen^^



    Voor wie mijn verhaal graag wilt lezen:
    http://www.quizlet.nl/stories/132143/mistress-of-elements--draco-malfoy/

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 18:54 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Draculea schreef:
    Ik ben niet zo goed in het zoeken/kiezen van foto's. Dus Draco en het meisje kunnen nog veranderd worden, als je dat nog zou willen.



    IEMAND DIE VOOR BRINE DEZELFDE IN GEDACHTEN HAD!!!!!!
    Ehm, oops. Iets te enthousiast XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    voor zij die mijn verhaal willen lezen trouwens:
    http://www.quizlet.nl/stories/132143/mistress-of-elements--draco-malfoy/

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 18:53 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ugh, lang niet zo goed als die van Draculea... ik ben jaloers op haar covers...



    Oh, ik zie dat je er een gevonden hebt, haha.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 19:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    Ugh, lang niet zo goed als die van Draculea... ik ben jaloers op haar covers...



    Oh, ik zie dat je er een gevonden hebt, haha.


    Haha ja, die van Draculea was nu eenmaal geweldig^^
    Maar ik vond de jouwe ook heel goed hoor, echt heel erg bedankt voor de moeite!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Valkyries schreef:
    Laura, je cover is echt waanzinnig! Al zou ik persoonlijk een ander lettertype gekozen hebben (of de woorden iets dichter naar elkaar toe hebben geplaatst zodat het meer een geheel vormt) en de zwarte lijn er rondom dunner hebben gehouden. Dan nog een lichte schaduwslag erachter, maar uiteindelijk is dat allemaal slechts gemier en daar moet je je niks van aantrekken. Persoonlijke voorkeur ^_^ Verder is je cover echt fantastisch gewoon!

    Misschien dat ik in de loop van het weekend ook nog een poging doe, aangezien de omschrijving en het idee epic is en ik wat afleiding nodig heb, maar beloven doe ik niks. Daarbij heb je aan Draculea's cover dus echt wel een geweldige creatie!

    Dankjewel. ^^
    Nja dat vind ik altijd moeilijk om te kiezen. Je hebt zoveel vrijheid als iemand geen lettertype vermeld, ik raak daar vaak een beetje bij in paniek omdat ik zoveel keuze heb. :'D
    Dusja dan experimenteer ik een beetje met de opties en dergelijke. Maar daarom zeg ik er ook vaak bij dat dingen nog veranderd kunnen worden, dus als de persoon in kwestie het niet vindt staan dan kan ik het nog gemakkelijk veranderen. ^^

    Zaiphon schreef:
    (...)

    IEMAND DIE VOOR BRINE DEZELFDE IN GEDACHTEN HAD!!!!!!
    Ehm, oops. Iets te enthousiast XD

    Haha ja, haar haar is mooi. :9~