DarkSavior schreef:
(...)Ik ben daar nooit goed in geweest, daarbij had ik het al verbeterd, noch voordat jij dit postte. Ga lekker iemand anders irriteren of zo, niet iedereen is er goed in en niet iedereen vindt het fijn om erop verbeterd te worden.
Ik vraag qua spelfouten en grammaticaal echt niet veel van mensen vooral niet in reacties, daar mag je van mij best veel grove fouten maken, maar als je zelf schrijft of in ieder geval rondzwerft op een site dat gedeeltelijke gericht is op schrijvers/schrijfsters, dan is wel het minste wat ik kan verwachten dat dit soort hele kleine dingetjes niet meer fout gaan. Mij maakt de tijd waarin je het verbetert niet echt veel uit, maar ik vind het in ieder geval wel goed van je dat je het zelf in zag en het hebt verbeterd. Je kan het wel
Nou, stel dat ik iemand anders zou gaan irriteren, dan zou ik jou een voorkeursbehandeling geven en worden mensen boos op mij dat ik jou niet verbeter maar hen wel. Ik vind het niet correct om mensen ongelijk te behandelen en daarom heb ik geen andere keus dan op het moment wanneer ik een werkwoordsvorm fout ontdek, dat ik even opbouwend kritiek geef om mensen te motiveren om het volgende keer beter te doen, want alles wat ik zeg, is zoals iedereen weet, opbouwend bedoelt. In ieder geval wanneer mensen je erop wijzen, dan ga je het uiteindelijk zelf ook inzien en ben je op het gebied van Nederlands een stapje vooruit gekomen. Is dat niet mooi? :'D
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.