Hoi mede-quizletters
Ik heb een vraagje wie heeft de beste tips om in slaap te vallen?
Rond een uur of 10 's avonds sluit ik mijn computer af en kruip mijn bedje in om vervolgens een half uurtje te lezen, daarna ga ik proberen echt in slaap te vallen en meestal lukt dat niet tot een uurtje of 3. Dan ben ik of aan het piekeren of gewoon voor me uit aan het staren (niet dat ik zo veel kan zien in het donker). Als ik dan in slaap val heb ik vaak nachtmerries en anders dan slaap ik telkens een kwartiertje heel onrustig en dat word ik weer wakker. Eigenlijk hoor ik elke dag om 6 uur mijn bed uit te gaan (op doordeweekse dagen) maar van de afgelopen 13 is dat 5 keer gelukt. Alle andere dagen kruip ik om een uurtje of 1 in de middag mijn bed uit en dan nog ben ik dood, maar dan ook doodmoe.
Ik heb op het moment well veel stress en ik heb pfeiffer, maar dat heb ik al langer en door de pfeiffer werd ik wel moe, maar in slaap vallen was nooit een probleem. Ik heb een jaar geleden ofzo wel al slaap problemen gehad en na een week echt niet geslapen te hebben ben ik met mijn moeder bij de dokter geweest voor slaappillen, maar dat wil ik nu nog niet doen om twee redenen:
1. Het was toen erger, ik viel toen gewoon NIET in slaap, nu wel alleen heel langzaam en slecht. Dus het was veel erger, bovendien kreeg ik last van halicunaties...
2. Dan maakt mijn moeder zich zorgen over mij en dat kan ik haar op dit moment niet aan doen omdat ze even voor zichzelf moet zorgen. De reden waarvoor is trouwens ook een van mijn grooste redenen dat ik onder de stres zit
Dus iemand andere ideeën?
Schaapjes tellen en thee werken niet trouwens (Na 4391 -ik overdrijf- schaapjes had ik het op gegeven)
It's very important for you to believe that you are the one