• Ik ben op zoek naar een leuke story over of met het genre:
    Harry Potter
    Anime/Manga
    Fantasy
    Magic

    Je mag ook andere story hier plaatsen maar Andere Fanfiction Als Harry Potter ga ik niet lezen Sorry !!


    Kawaii ^w^

    Die genre's heb ik niet.. maar de mijne mag je ook wel lezen hoor. :Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Waiting butterfly is mijn enige verhaal in het genre fantasie, maar het is wel al ver, dus ik weet niet of je zin hebt om negentig hoofdstukken in te gaan halen (:


    Take risks and conquer your fears.




    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.


    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van 11 hoofstukken.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker

    Hmm,zelf heb ik er geen,maar een vriend van me wel! Zoek gewoon op HugoWemel of The Boy Who Hates His Father en je hebt een story over Harry Potter!


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Ik weet niet of je ook afgeronde stories wil lezen? Ik heb namelijk een fantasy verhaal, dat het eerste deel van een trilogie is, de trilogie zelf is nog niet afgerond, maar het eerste deel wel.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    "Best, you've got to be the best
    You've got to change the world
    And use this chance to be heard
    Your time is now"


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy, avontuur, romantiek, drama
    ~ Deel één van een trilogie
    ~ Cover = link


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Olivia Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een fijt dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.


    TRAILER 1 :



    TRAILER 2 :


    -begonnen op : 03.01.2014
    -geëindigd op : 00.00.00
    -12+
    -Onbekende personen, Fantasy
    -record aantal kudos : 0
    -kudos totaal : 0
    -record aantal bladwijzers : 4
    -record aantal abo’s : 8
    -trailer 1
    -trailer 2


    5-1-2014 : jeej, deze story staat in de nieuwsbrief =D


    KLIK =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Cover word nog gemaakt]



    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 700 en 1500 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Searching for Freedom

    "It's not worth anything,
    More than this at all
    I'll live as I choose,
    Or I will not live at all"

    The Cranberries



    Gani is een halfwolf, een mensachtige die bij het voelen van een sterke emotie in een wolf veranderd. Met haar familie woont ze in een stadsdeel op het eiland Montserrat dat voor de helft verlaten is door enkele grote vulkaanuitbarstingen in het verleden. Het stadsdeel Galway's wordt bestuurd door enkele Stamhoofde die hebben bepaald dat haar broer met de mooie Pora moet trouwen.


    Gani heeft de wil van de Stamhoofden altijd geraccepteerd, maar omdat ze ziet dat haar broer niet van het meisje houdt, besluit ze voor het eerst haar mond open te trekken. Ze wordt verbannen en is gedwongen ergens anders een thuis te zoeken, zonder haar familie en vrienden.
    Ze vindt een plaatsje in Bramble, dat enkele mijlen van haar oude thuis verwijderd ligt en ontmoet daar de halfwolf Delio. Samen met hem probeert ze een betere leefwereld te creëren. Een plek waar ze niet gebonden zijn aan zo veel oneerlijke regels, maar het lijkt alsof ze dat alleen in de grote, onbekende mensenwereld kan vinden.






    Personages en verhaallijn bedacht door Theatre •
    Montserrat is een bestaand eiland. Klimaat, geo-
    logie en geschiedenis zijn gedeeltelijk verzonnen
    door Theatre. • De wereld komt ook voor in een lo
    -pende RPG op Quizlet. • Voor tips en vragen kun
    je bij mij terecht. • Eventuele 16+ wordt aangege-
    ven. • Start: Zo snel mogelijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    -

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 14:50 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 14:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.




    How will it sound if we could talk? Scream? Sing? Cry? Laugh? How will it sound if we could make noises?


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.



    An unexpected turn

    Arnor was eens een prachtig, groot koninklijk land vol leven en vrede. Het land had alles wat je van een land verwachten kon: hoge bergen, dichte bossen, lange kale velden en natte moerassen. Dit alles veranderde door de dood van de koning Roderick Lionheart en zijn vrouw. Er ontstond een oorlog, een groot bloedbad waarin iedereen dreigde te sterven. Het duurde maanden en leek niet te eindigen. Tot de grote bomen uit het Donkerland zich ermee begonnen te bemoeien. Het land Arnor werd onderverdeeld in 3 delen, om zo de vrede te bewaren: Forod kreeg een koningin, Harad een koning en het Donkerland van Arnor bleef zoals het was.
    Nu, 15 jaar later zijn Forod en Harad elkaars vijanden. Er lijkt opnieuw een oorlog te komen tussen de landen. Maar het lijkt of iets ze tegenhoud.. Alsof ze ergens op wachten voor dat ze aanvallen..

    Chase Strongbow is een normale jongen met een apart uiterlijk; hij heeft lang, donkerblond haar tot op zijn onderrug, puntige oren en felgroene ogen. Ook is hij erg gespierd, sterk en sneller als de gemiddelde jongen van zijn leeftijd in het kleine dorp Gonost. Hij heeft een betere uithoudingsvermogen, zicht en gehoor. Op zijn achttiende geboortedag krijgt Chase een amulet. Hij verbergt het amulet, uit angst dat het uit Harad komt. Op zijn twintigste geboortedag krijgt hij een kist, met daarin 3 eieren. Hij krijgt een belangrijke opdracht, die de vrede terug kan brengen voor het eens zo'n goede land Arnor. Chase probeert van de eieren af te komen, maar dit lukt niet. Steeds vaker lijkt hij het doelwit te worden van aanvallen en moordpogingen. Hij heeft een opleiding nodig van de elven, maar die worden gevangen genomen. De opdracht is zwaar en niet zonder gevaar voor Chase.
    Tijdens de lange tocht langs de hoge bergen, het natte moeras, lange kale vlaktes en diepe bossen, komt Chase steeds meer te weten over zichzelf, zijn aparte uiterlijk, de monsters én het land Arnor. Kan Chase de elven, zijn monsters en Arnor redden? Of is het allemaal teveel gevraagd voor deze, eerder zo’n doodnormale jongen?

    ~ Fantasy, Onbekende Personen, Avontuur.
    ~ In de middeleeuwse tijd.
    ~ 12+
    ~ Kan gevloek bevatten.




    An unexpected Companion × The Hobbit

    Luena is een jonge vrouw met een apart verhaal. Haar verleden is onbekend en haar toekomst onzeker. Op een dag kwam ze bij toeval het reisgenootschap van Thorin Oakenshield tegen, met dank aan de tovenaar Gandalf, mag de avontuurlijke Luena mee. Niemand uit het reisgenootschap zit te wachten op een vrouw als metgezel, al helemaal de norse leider Thorin niet. Maar toch weer Luena te blijven. Ze maakt veel dingen mee en leert de dertien dwergen steeds beter kennen, vooral de jongste dwergen Fili en Kili veroveren een plekje in haar hart. Ondanks het feit dat ze ongewenst is, wilt Luena deze tocht tot een goed einde brengen voor de dwergen.

    × The Hobbit
    × Fili en Kili


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.