• Hey, ik zoek nieuwe stories, ik heb namelijk 2 weken vakantie nu, dus véééél tijd om te lezen :)

    Ik zoek leuke, goed geschreven stories. Liefst onbekende persoon verhalen.
    Het mogen zeker stories zijn die al afgewerkt zijn of al veel hoofdstukken hebben.
    Post maar!

    Ik heb zelf ook een story:


    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?




    Een ontroerend verhaal, gebaseerd op waargebeurde feiten, over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 15:55 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy


    De roedel is het middelpunt van een wolven bestaan, zo ook die van Lavita, haar leven is voor haar uitgestippeld alles staat vast. Want zij is het alfa vrouwtje. Een speciaal Alfa vrouwtje wel te verstaan. Want zij heeft “ the gift”. Daarnaast is ze als wees bij de groep gekomen, iets waar de roedel nogal vaag over doet en niks over loslaat.
    Als ze echter een vreemde jongen tegenkomt die informatie heeft over andere weerwolven voelt ze zich aangetrokken tot hem. Maar wat doet ze met haar alfa mannetje. En de plannen van de roedel.
    Lavita lijkt in een tweestrijd te komen die steeds ingewikkelder wordt, zeker als ze hoort van de profetie en er achter komt dat weerwolven niet de enige wezens zijn die er bestaan gaat er een wereld voor haar open. Maar, wilt ze die wereld echt ontdekken zonder de bescherming van de roedel?



    * onbekende personen
    * Weerwolven
    * Romantiek
    * 16 +

    het verhaal

    Voorheen bloed hete zomer ! Maar een nieuw jaar is nieuwe kansen!
    Ik heb het goede voornemen dit verhaal eindelijk af te maken en hij is gedeeltelijk herschreven !


    Wanneer je je soulmate tegen komt en het enige waar je aan kan denken is zijn bloed.
    Zit je diep in de shit.
    Als je er dan ook nog eens achter komt dat hij je grootste vijand is kan je het helemaal vergeten!



    " Welkom in mijn wereld"


    *Vampier
    *onbekende personen
    * 16+


    het verhaal


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    -

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 20:26 ]


    Your make-up is terrible

    Ik bekijk ze eens :) Ze zien er leuk uit!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    [Cover word nog gemaakt]



    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 700 en 1500 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Gemaakt door: DreamerN



    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man.
    Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.


    Trailer:

    Gemaakt door: Nostradamus

    - Geschreven door Muninn en KilIian
    Onbekende personen -

    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    middeleeuwse setting, neigt naar fantasy -

    - Er word gelet op spelling en manier van schrijven- middeleeuwse setting, neigt naar fantasy
    Subtiel gebruik van humor -

    - Een hoofdstuk telt tussen de 500 en de 1500 woorden

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 12:39 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Olivia Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een fijt dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.


    TRAILER 1 :



    TRAILER 2 :


    -begonnen op : 03.01.2014
    -geëindigd op : 00.00.00
    -12+
    -Onbekende personen, Fantasy
    -record aantal kudos : 0
    -kudos totaal : 0
    -record aantal abo’s : 6
    -trailer 1
    -trailer 2


    5-1-2014 : jeej, deze story staat in de nieuwsbrief =D


    KLIK =)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 18:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb twee OP's voor je. (:
    Beide hebben meer dan honderd hoofdstukken, dus je kunt even vooruit. ^^


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 14:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik heb twee OP's voor je. (:
    Beide hebben meer dan honderd hoofdstukken, dus je kunt even vooruit. ^^


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Ziet er leuk uit, ik ga er eens aan beginnen :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy


    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2



    http://www.quizlet.nl/stories/130250/vana-isil/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Who run the world?! Girls!


    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.


    BLACK DUST,
    een verhaal over helden, hoe het is om te verliezen. En over het lot.
    Klik hier.



    "I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined
    I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned"


    × Onbekende personen
    × Ik wil dit verhaal nergens anders tegenkomen
    × Deels gebaseerd op de realiteit


    26 - 02 - '16

    Oké hier komen een paar waar ik nu actief aan schrijf. De anderen die op mijn profiel staan, schrijf ik ook nog wel eens aan, maar niet actief.



    De stad Ailith, is verdeeld in twee groepen. Mensen met bruine ogen en mensen met groene ogen.
    Alexis, een zeventienjarig meisje, heeft groene ogen. Op een dag ontmoet ze Collin, een jongen met bruine ogen. Alexis leeft in het rijke gedeelte van de stad, Collin niet. Ze leven in twee verschillende werelden; de één met veel regels en discipline, en de ander vrij en onbezorgd. Rijk en arm.
    Er ontstaat echter een onmogelijke, verboden vriendschap die langzaam overgaat in liefde. Als er op een dag een zeventienjarig meisje, genaamd Grace, voor hun neus opduikt, ontdekken ze dat er veel meer verboden dingen in en rondom de stad rondgaan. Grace heeft namelijk blauwe ogen. Een verboden oogkleur.
    Langzaam stapelen de problemen zich op. Alexis en Collin worden ontdekt. Ze vluchten, op zoek naar Grace. Ze had het over een verzetskamp, waarin ze leeft. Na lang zoeken komen ze erachter dat het verzetskamp onder de stad gevestigd is. Er zijn nog niet veel mensen die in het verzetskamp leven, maar een begin is er. Het begin van een opstand is begonnen.

    Klik hier voor de link



    Het is het jaar 3268. Vijf meisjes en jongens worden op een klaarlichte dag van de straat af geplukt. De hel breekt los. Waar zijn ze? Wat is er met ze gebeurd? Een week later begint er een nieuw programma op de televisie; The maze of Holland. De jongeren moeten verschillende opdrachten doen in de duizenden gangen, zodat er uiteindelijk één winnaar overblijft.

    Er leven monsters in het doolhof, waar de jongeren zich niet tegen kunnen beschermen. Ze hebben geen wapens, alleen de spullen die ze bij zich hadden toen ze meegenomen werden. Als ze tegen de struiken aankomen, worden ze vastgegrepen door de takken en de duisternis in gesleurd, een zekere dood tegemoet. Het is al snel een sensatie en er worden al gauw nieuwe regels opgesteld: het publiek mag stemmen op wie de volgende is die dood gaat. Mensen blijven van hun werk thuis om het te kijken, geen seconde te missen. Ze willen weten wie er de uiteindelijke winnaar is en wat het doolhof hun nog meer te bieden heeft. Ze mogen ideeën insturen en het idee van de winnaar wordt in werkelijkheid gebracht. De Spelmakers kunnen alles besturen met hun computers en creëren wat zij willen.

    Klik hier voor de link



    Valerie koopt in een rommelwinkeltje, een spiegel, waar een afbeelding in zit. Als ze dan op haar kamer de spiegel ophangt en hem aanraakt, wordt ze de spiegel ingezogen. De wereld waarin ze terecht komt is donker, koud en de bomen zijn verdort. Valerie ontmoet Thijs. Thijs verstopt haar voor het Leger van de Koningin. Sinds de dood van haar man, die vermoord is door een burger, neemt de Koningin wraak op de burgers in het land Vindicta. Het leger staat onder haar bevel en de burgers kunnen zich niet tegen de koningin verzetten. Met de komst van Valerie, is er al snel een nieuwe hoop. Kan Valerie het lot van de burgers helpen? En daarmee de spreuk die de Koningin heeft verspreid over het land weer ongedaan maken?

    Klik hier voor de link

    Je verhaal klinkt me leuk. Ik ga een kijkje nemen!
    Liefs, Tialda.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    'Wat doe je met mij?'
    'Hoe bedoel je?'
    Ik voel zijn lichaam tegen de mijne drukken.
    Een koude rilling gaat over mijn rug als ik nog een stap naar achter doe.
    Ik sta nu helemaal tegen de muur, ik kan geen kant meer op.
    'Oh...'
    Die irritante grijns die ik zo haat en waar ik zoveel van hou staat alweer op zijn gezicht.
    'Je bedoelt dat ik...'
    Hij laat zijn vinger langs mijn wang glijden.
    'Je gek maak... Als...'
    Zijn vinger glijd heel langzaam naar beneden langs mijn nek.
    'Ik je aanraak,'
    Langs mijn arm.
    'Ik naar je kijk,'
    Mijn rug.
    'Ik tegen je praat,'
    Mijn onderrug.
    'En...'
    Mijn zij.
    'Als ik je kus.'
    Ik tril.
    Over mijn hele lichaam.
    Als hij me loslaat zal ik vallen.

    En hij laat me los.



    KLIK!!!KLIKKLIKKLIKLIKLIKLIKLIKLIK!!!!!!

    hey ik ben net mijn eerste story op q begonnen
    zou je please een kijkje willen nemen ^^
    Revenge || Harry Edward Styles
    super erg bedankt!
    xxxx


    If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.




    'If I was not myself,
    and you where someone else,
    I'd say so much to you ,
    and I would tell the truth.'





    Never trust a pretty girl


    *Divergent fanfic
    *No Tris
    *Stil need alot of charakters so please check my topics
    *Starts when I have all my charakters
    *Regelmatig geschreven