• Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranviefremi! *O*

Geef je cadeautje op 14 februari.

Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - Fluitsma - 8 maart | 16
    Miriam - Treaty - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gwalchmei - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Junipher - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    Fren - Pompeji - 9 januari | 14
    Demi - SiIhouette - 24 september | 14

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 18:51 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Moet ik ze anders even gaan gb'en en sorry zeggen?

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Treaty schreef:
    (...)
    Op zich wel eigenlijk. De 'oudjes', om het zo maar te zeggen, we sticked together.

The best forever. <3 We'll always be together. <3

Fluitsma schreef:
    (...)

Ik moest het doen. :'D

GRRRRRRRRRRRRRRRR:@

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Laat maar, ik ga. Ik voel me genegeerd. Bye.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Escada schreef:
    Moet ik ze anders even gaan gb'en en sorry zeggen?

Laat maar gewoon lekker zitten nu. Het's hun eigen stomme keuze.

Fluitsma schreef:
    (...)

The best forever. <3 We'll always be together. <3

Yeah. (cool) sorry

Ik vind het gewoon jammer.

Danmarks Dynamite.

Treaty schreef:
    (...)
    GRRRRRRRRRRRRRRRR:@

:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Escada schreef:
    Laat maar, ik ga. Ik voel me genegeerd. Bye.

Huh we reageren toch?

Gwalchmei schreef:
    Ik vind het gewoon jammer.

Inderdaad. ;s

Treaty schreef:
    (...)
    Huh we reageren toch?

Oke, er moet me iets van het hart. Toen ik hier kwam was het één en al gezelligheid. Het was leuk, vrolijk, iedereen kon het goed met elkaar vinden. Ik voelde me hier echt thuis en welkom. Nu loopt het de laatste tijd een stuk minder soepel. Er zijn een stuk meer ruzies, irritaties en iedereen gooit er zomaar uit wat hij denkt. Dit is internet. Alles komt hier anders over dan als je dit persoonlijk tegen elkaar zou zeggen, maar dat lijkt wel eens vergeten te worden. Iedereen trekt zich vanalles aan, wat al niet goed is. Iedereen denkt zomaar een ongezouten mening te geven. Op zich is dat niet erg. Maar wel als dat ten koste gaat van de ander. En nu maken jullie elkaar kapot. Of de groep. Ik wijs niemand aan, dat zal ik ook nooit doen en ik heb daar ook geen mening over. Maar omdat we zo met elkaar omgaan, komen er dit soort dingen.

Ik ben niet boos, absoluut niet, maar wil wel aangeven dat de sfeer op een negatieve manier veranderd is. En dit is zonde, zó zonde, na alles wat we hebben meegemaakt. Ik wil deze groep niet verlaten, maar ga hier wel rustig aan doen. Niet te veel bemoeien met dingen.
    Ik wil ook niet dat jullie hierop dramatisch gaan reageren, van: Anouk, no ):, of wat dan ook, maar wel dat jullie dit met je meenemen als positieve feedback (:

Liefs.

Miep

Ik ga toch Aline gb'en. Ik moet het weten hoor.

Dahl schreef:
    Oke, er moet me iets van het hart. Toen ik hier kwam was het één en al gezelligheid. Het was leuk, vrolijk, iedereen kon het goed met elkaar vinden. Ik voelde me hier echt thuis en welkom. Nu loopt het de laatste tijd een stuk minder soepel. Er zijn een stuk meer ruzies, irritaties en iedereen gooit er zomaar uit wat hij denkt. Dit is internet. Alles komt hier anders over dan als je dit persoonlijk tegen elkaar zou zeggen, maar dat lijkt wel eens vergeten te worden. Iedereen trekt zich vanalles aan, wat al niet goed is. Iedereen denkt zomaar een ongezouten mening te geven. Op zich is dat niet erg. Maar wel als dat ten koste gaat van de ander. En nu maken jullie elkaar kapot. Of de groep. Ik wijs niemand aan, dat zal ik ook nooit doen en ik heb daar ook geen mening over. Maar omdat we zo met elkaar omgaan, komen er dit soort dingen.

Ik ben niet boos, absoluut niet, maar wil wel aangeven dat de sfeer op een negatieve manier veranderd is. En dit is zonde, zó zonde, na alles wat we hebben meegemaakt. Ik wil deze groep niet verlaten, maar ga hier wel rustig aan doen. Niet te veel bemoeien met dingen.
    Ik wil ook niet dat jullie hierop dramatisch gaan reageren, van: Anouk, no ):, of wat dan ook, maar wel dat jullie dit met je meenemen als positieve feedback (:

Liefs.

Ik zal dan ook maar niets zeggen.

Je bent de zoveelste.. dusja.

Danmarks Dynamite.