• En waarschijnlijk gaan nog meer mensen dat vinden :'D

    Afin, kleine uitleg... Ik ben dus bezig met een schooltraktatie ineen knutselen voor Thomas, aangezien m'n ventje aankomende dinsdag 5 jaar wordt.
    Het gaan dus 3D pinguïns worden (zoals die 3D kaarten zeg maar) tegen een doosje rozijntjes geplakt en met een wit zakje van crêpe papier op z'n rug met daarin kleine koekjes. En dan zitten ze gezellig als een familie op een zelfgemaakte ijsschots/ijsberg.
    Natuurlijk, mijn simpel plan was om er gewoon één van piepschuim te maken, en geloof me ik was beter bij m'n eigen idee gebleven.



    Vanmiddag waren we dus op bezoek bij m'n ouders, en daar vertelde ik dus over m'n knutselproject en over die ijsschots/berg. Broerlief kwam dus met het idee om het met purschuim te maken en hij had nog wel zo'n bus.
    Hij een belachelijk hoopje (maar goed bedoeld) in de tuin gemaakt voor me, en ik zag er dus nog wel heil in en vond het ergens nogal sneu om te zeggen dat ik het niet wilde hebben. Al bij al had ik dat dus beter wel gedaan :'D
    Goed, ik dus heel eigenwijs en kritisch en me bedenken dat als ik de boel wat modeleer het nog best goed eruit kan gaan zien...

    Ik er niet bij nagedacht en dus met m'n blote handen in die purschuim om er de ijsberg van te maken die ik in gedachten had :'D
    Niet zo bijster slim achteraf, aangezien m'n handen volledig onder dat plaksel shit zaten, en hetgeen wat ik inmiddels met veel pijn en moeite van m'n huid heb afgekregen, dus halfjes verbrand is :'D Met andere woorden, de komende week zit ik met twee lichtelijk verbrandde handjes en ik heb nu al schrik als al de rest van die stuff van m'n huid gesleten is :'D
    En natuurlijk insmeren met flamigel ging ook nog niet vanavond, aangezien ik nog genoeg knip en plak werk heb moeten doen en ik niet wilde dat al dat knutselwerk zo vettig werd. Tja, dat knutselwerkje zal toch ook moeten afgeraken :'D

    Dus ja, i feel really really stupid dat ik dat dus gedaan heb, en vraag me echt stellig af waar m'n gezond verstand was gebleven deze middag.
    En om dit topic verder nog enige nuttigheid te geven, naast het feit om dus even m'n stommiteit de wereld in te helpen, hebben jullie ook al van zulke 'geniale' acties gehad die je achteraf dus ook echt beklaagt?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ah, no shit. Hopelijk word 't wel snel beter ghehe c: Misschien was je gewoon te enthousiast bezig of zo? ;p
    En ik heb vast wel van zulke acties gehad, maar die kan ik me dan niet meer herinneren xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beterschap, lol.:W

    Oh, kan je me trouwens eens zeggen van welke tekenfilm die gif komt?
    Ik zoek me er echt al een hele tijd rot achter. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oei dat klinkt wel pijnlijk, stom dat het zo gelopen is, hoop dat je er snel minder last van krijgt en gefeliciteerd met Thomas.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 23:49 ]

    Pijnlijk. :'D Je hebt in ieder geval veel over voor je kind!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lucrezia schreef:
    Beterschap, lol.:W

    Oh, kan je me trouwens eens zeggen van welke tekenfilm die gif komt?
    Ik zoek me er echt al een hele tijd rot achter. :')


    I'm just beautiful me.

    Haha, te snel in je enthousiasme zullen we maar zeggen x) Gefeliciteerd met je zoontje!


    ars moriendi

    Lucrezia schreef:
    Beterschap, lol.:W

    Oh, kan je me trouwens eens zeggen van welke tekenfilm die gif komt?
    Ik zoek me er echt al een hele tijd rot achter. :')

    The Road to El Dorado! <3

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 23:58 ]


    ars moriendi

    Wat Ribery al roept, m'n gifje is van The Road To El Dorado!
    En iedereen bedankt voor de toffe reacties :3 Meh, ik hoop dat het rap betert, maar goed, we hebben iets bijgeleerd: blijft uit de buurt van purschuim :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    El Dorado for the win.
    Maar aw, wat sneu.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ribery schreef:
    (...)
    The Road to El Dorado! <3



    Haha, die film is geweldig <3

    En 'beterschap'! (: Hoop dat het snel over gaat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beterschap (:


    26 - 02 - '16

    Oeh, dat is niet zo mooi. Ik hoop dat je handen al snel minder pijn gaat doen.
    Ik heb gelukkig tot nu toe niet met purschuim gewerkt, maar misschien ga ik dat nog wel een keer doen. De knuffels waar wij op schieten zijn meestal gevuld met pur.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."