• Beste mensen, met welgemeende trots presenteer ik u: het geweldige Kletscafé numero 66!

    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.










    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Chocolata • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • VoIde • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Peredhil • Entertainer • 17
    Sylvie • Determinate • Serveerster • 19
    Kelly • Caerleon • Serveerster • 17
    Rick • Mikealson • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16


    Verslaafden.
    Suuz • Ancore • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Child • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • lnfinity • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Graphique • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Noraley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Micah • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Bonjourx • Muziekverslaafde • 12
    Leah • Latier • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Apricity • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Vipera • Stamgast • 18
    Emma • Gifts • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Lucrezia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 18


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.







    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Evelien (Goodwin) de eerste mod is die het Kletscafé is gaan joinen?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Vuelie) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Vuelie) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?


    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.


    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 9:08 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb helemaal niks met dit topic te maken, en hoef dat ook niet. Het enige wat ik wil laten weten is dat we geen reactie's in ons topic willen over wat er gister is gebeurd. Het was misschien niet goed afgelopen, maar om nou mensen hier naar ons topic te sturen is nogal overbodig. Blijf gewoon waar je bent, als je problemen hebt met wat er gister is gebeurd kan je naar mijn gb komen. Stoor de rest die er niks mee te maken heeft niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    Ik heb helemaal niks met dit topic te maken, en hoef dat ook niet. Het enige wat ik wil laten weten is dat we geen reactie's in ons topic willen over wat er gister is gebeurd. Het was misschien niet goed afgelopen, maar om nou mensen hier naar ons topic te sturen is nogal overbodig. Blijf gewoon waar je bent, als je problemen hebt met wat er gister is gebeurd kan je naar mijn gb komen. Stoor de rest die er niks mee te maken heeft niet.

    Excuse me? Ga je oude koeien ergens anders uit de sloot halen (cat)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Escada schreef:
    Ik heb helemaal niks met dit topic te maken, en hoef dat ook niet. Het enige wat ik wil laten weten is dat we geen reactie's in ons topic willen over wat er gister is gebeurd. Het was misschien niet goed afgelopen, maar om nou mensen hier naar ons topic te sturen is nogal overbodig. Blijf gewoon waar je bent, als je problemen hebt met wat er gister is gebeurd kan je naar mijn gb komen. Stoor de rest die er niks mee te maken heeft niet.


    Ik snap je volkomen en ik heb totaal gemist dat waar de ruzie over ging, maar we hebben gisteren zelf de discussie hier over dat andere topic gestopt. Dus wees maar niet bang, veel discussies zullen er hier niet meer komen over de ruziegeval van gisteren. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dulce schreef:
    Sorry ik moet me niet met jullie van het 1D foto/gif topic bemoeien maar toch wil ik zeggen: Ik vind het gemeen wat jullie allemaal over het Kletscafé en vooral over Crystal zeggen.
    Misschien is het nogal laf of flauw of weet ik het wat dat ik er nu nog over zaag maar ik vind het echt gemeen en het is niet waar!
    Ik hoop dat jullie nou niet op mij of op Crystal of op alle leden van het Kletscafé gaan zitten vitten want dit is mijn eigen initiatief.
    Nou ja, dit moest ik dus even kwijt.

    Byee!

    P.s één ding: Ik bedoel dit niet neerbuigend of zo maar dat Crystal in tranen is zegt toch wel iets en natuurlijk is het niet leuk dat mensen weg gaan of wat er ook tussen jullie gaande is en ik heb ook gelezen dat jullie er echt heel veel verdriet van hadden (zoveel heb ik niet terug gelezen en ik ben ook niet een personal stalker maar als ik iets wil zeggen wil ik zeker van mijn zaak zijn en niet iets neer kalken terwijl ik niet eens weet waar het over gaat) maar ik vind dat je iemand niet zoveel pijn mag doen, ook al heb je zelf ook nog zoveel verdriet.


    Dit werd vanmiddag nog gezegd. Ik ben er klaar mee, maar stuur ze gewoon niet naar het topic. Ik zal het zeer op prijs stellen als ze in mijn gb komen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    Ik heb helemaal niks met dit topic te maken, en hoef dat ook niet. Het enige wat ik wil laten weten is dat we geen reactie's in ons topic willen over wat er gister is gebeurd. Het was misschien niet goed afgelopen, maar om nou mensen hier naar ons topic te sturen is nogal overbodig. Blijf gewoon waar je bent, als je problemen hebt met wat er gister is gebeurd kan je naar mijn gb komen. Stoor de rest die er niks mee te maken heeft niet.

    Meid, de mensen die naar jullie komen, komen uit Eigen wil. Wij zijn ALLANG gestopt. JIJ zit weer te beginnen en scheldwoorden rond te strooien.


    -

    Escada schreef:
    (...)

    Dit werd vanmiddag nog gezegd. Ik ben er klaar mee, maar stuur ze gewoon niet naar het topic. Ik zal het zeer op prijs stellen als ze in mijn gb komen.


    Wait whut. Ik wist niet eens dat ze dit gestuurd had. Ik zal het aan d'r doorgeven.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Guys, kunnen we alsjeblieft stoppen? We hoeven geen topic-war.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Escada schreef:
    (...)

    Dit werd vanmiddag nog gezegd. Ik ben er klaar mee, maar stuur ze gewoon niet naar het topic. Ik zal het zeer op prijs stellen als ze in mijn gb komen.


    Dude, kom niet hier zeiken. Doe dat dan tegen de persoon zelf, en niet in dit topic.
    En als je al stopte hier, waarom reageer je hier dan nog. --' like whut?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 18:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Please, niet weer ruzie maken...


    16 - 09 - '17

    Escada schreef:
    (...)

    Dit werd vanmiddag nog gezegd. Ik ben er klaar mee, maar stuur ze gewoon niet naar het topic. Ik zal het zeer op prijs stellen als ze in mijn gb komen.


    Heb je in je quote ook deze regel gelezen:
    Ik hoop dat jullie nou niet op mij of op Crystal of op alle leden van het Kletscafé gaan zitten vitten want dit is mijn eigen initiatief.

    ?

    Ik kan je zeggen, wij wilden de ruziediscussie graag níét in het Kletscafé hebben, want het Kletscafé heeft er niets mee te maken. Maar we hebben (naar mijn belevenis) niemand aangespoord om naar jullie topic te gaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Caerleon schreef:
    (...)

    Dude, kom niet hier zeiken. Doe dat dan tegen de persoon zelf, en niet in dit topic.
    En als je al stopte hier, waarom reageer je hier dan nog. --' like whut?

    Dit ^^ Je wil niet dat we de jullie topic "verpesten", dus waarom doe jij het wel?


    -

    Determinate schreef:
    Please, niet weer ruzie maken...


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nooooo, geen ruzie, alsjeblieft. Vrede op aarde! D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Nooooo, geen ruzie, alsjeblieft. Vrede op aarde! D:


    En op alle andere plekken. :Y)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Lotta, bij vrede hoort er chocola :Y)


    -