• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 14:48 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    anneC schreef:
    (...)
    azog, pas op want als we je vinden is het jou kop

    Ik slijp me zwaard al vast, of nee wacht, ik smeed um zodat alle andere aardmannen en Orks weten wie hun baas op het menu heeft staan :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrond schreef:
    (...)



    Hihi, hilarisch!


    I dress to kill, but tastefully

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik slijp me zwaard al vast, of nee wacht, ik smeed um zodat alle andere aardmannen en Orks weten wie hun baas op het menu heeft staan :D

    ik kijk mijn pijlen en mijn boog na, slijp mijn zwaard en steek wat messen in mijn gordel


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Alhoewel is liever geen orks eet, ga ik wel met plezier mee op orkjacht ^^ Help ik jullie wel aan een maaltje :Y)


    Stenenlikker

    anneC schreef:
    (...)
    ik kijk mijn pijlen en mijn boog na, slijp mijn zwaard en steek wat messen in mijn gordel

    Dan gaan we flammen en grillen we die ork, en ik weet hoe :D....
    Maar dat moet morgen avond maar, ga nu naar bed (doeg), mijn wekker gaat morgen ochtend om 05:15 en daarna ga ik naar vriendin om baby kleren te kopen voor een andere vriendin :D, drukke dag :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:
    Alhoewel is liever geen orks eet, ga ik wel met plezier mee op orkjacht ^^ Help ik jullie wel aan een maaltje :Y)

    Ja :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrond schreef:
    (...)



    HAHAHAHAHAHA!! O. Mijn. God! HAHAHA. Oh! Wat erg! Wat afschuwelijk!
    Stop it. Laat 'm stoppen! Ik pis in mn broek van het lachen!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    He. Wat vinden jullie een mooie Aragorn - Quote? Ben er een zoeken voor m'n profiel.. Maar hij heeft vooral korten die op internet genoemd worden.. ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stukje uit de speech bij de black gates?


    Stenenlikker

    Ik dacht zelf deze:
    This day does not belong to one man but to all. Let us together rebuild this world that we may share in the days of peace.

    Of deze:
    Hold your ground, hold your ground! Sons of Gondor, of Rohan, my brothers! I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. A day may come when the courage of men fails, when we forsake our friends and break all bonds of fellowship, but it is not this day. An hour of woes and shattered shields, when the age of men comes crashing down! But it is not this day! This day we fight! By all that you hold dear on this good Earth, I bid you *stand, Men of the West!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 22:55 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mweehh. Heb mn profiel aangepast :Y). Ben niet helemaal tevreden, maar das miss ook omdat ik wennen moet! x]
    Ik baal er zo van dat ik de naam "Strider" niet kan doen. Dat klinkt zo veel beter als Stapper.. (huil)

    Wat vinden jullie nu van mijn profiel? :]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 23:20 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA!! O. Mijn. God! HAHAHA. Oh! Wat erg! Wat afschuwelijk!
    Stop it. Laat 'm stoppen! Ik pis in mn broek van het lachen!

    Wees blij dat je de tumblr post ervan niet hebt gezien. Dan heb je zo'n 'supersexy' muziekje erbij hahhah.


    Caution first, always.

    Stapper schreef:
    Mweehh. Heb mn profiel aangepast :Y). Ben niet helemaal tevreden, maar das miss ook omdat ik wennen moet! x]
    Ik baal er zo van dat ik de naam "Strider" niet kan doen. Dat klinkt zo veel beter als Stapper.. (huil)

    Wat vinden jullie nu van mijn profiel? :]

    prachtig, is Elessar, Estel of Telcontar al ingebruik, die hebben ook met Aragorn te maken, of adelaar van het westen, maar weet even niet hoe je die schrijft


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Whaa ik kan the hobbit ook nooit kijken zonder te gaan fangirlen.. bij bofur, fili, kili en thorin:9~
    Irritant joh!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    Whaa ik kan the hobbit ook nooit kijken zonder te gaan fangirlen.. bij bofur, fili, kili en thorin:9~
    Irritant joh!


    Haha, dat is echt zo herkenbaar!
    Het is zelfs al zo ver gekomen dat ik niet eens als een normaal persoon een interview kan bekijken (nerd)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury