• Ik ben gisteren dus achter de naam van mijn kat gekomen, wat wel mocht, zo na elf jaar.
    Ik dacht dus gewoon dat-ie Titus heette, blijkt-ie Titus Andronicus en dan nog iets te heten.

    Om het topic nuttig te houden, iemand van jullie ook al eens zoiets stoms meegemaakt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn katten heten Wally en Percy. Ik bedacht de naam Percy. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Groempie=Een boze reus/kabouter. Dat past bij haar. Ze is erg chagrijnig soms.
    Whisky=sterke drank. Ze heeft nog nooit gedronken. De naam is van m'n zus. Niks belachelijk.
    Sloompie=traag. Ze is best wel snel.:O
    Remi=Alleen, is ze niet. ;)

    Mijn kattennamen hebben een betekenis die vaak niet bij die kat past. :'D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 13:30 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Onze hond noemen we Wendy maar in haar chip staat Pleuntje.


    Alleen maar tranen van geluk

    Onze kat heet Milou, maar we noemen haar Lou. Milou past eeecht niet bij haar.


    Your make-up is terrible

    Owja! en in maart nemen wij een nestje met onze poes... en dan houden we 1 mannetje.
    Alleen wil ik hem een naam geven van een van de dwergen van the hobbit, maar daar is mijn moeder het niet mee eens D:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mijn hond noemt Link of soms ook wel Linky, haha. Ik heb hem vernoemd naar Link van The Legend of Zelda. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Hahah lol, mijn kat het Jules maar ik noem hem soms ook Pierre :'D

    Ik heb geen katten, maar ik heb wel een hondje met de naam Sky. Eerst wilde mijn vader hem Messi noemen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Somniar schreef:
    Onze kat heet Gerrit. :')


    Ik vind dat soort namen altijd geweldig voor een kat :Y)


    -

    Pumbaa schreef:
    (...)

    Ik vind dat soort namen altijd geweldig voor een kat :Y)


    Ik ken iemand met twee katten: Diego en Rita.
    Dat soort namen vind ik dus echt geniaal (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn kat heet Mega Toby. Maar soms noemen we hem ook gewoon Tobias.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Haha onze kat het Molly. Ik kwam er laatst achter dat ik haar dus onbewust naar Molly uit Sherlock heb vernoemd :'D Dan hebben we nog 2 honden, Tessa & Wolf? Tessa's officiele naam is: Hot Pink of the hellacious acress. -
    Maar van wolf weet ik het niet.
    Het grappige is, wolf heeft 3 versxhillende namen en ik weet niet welke nou zijn echte naam is :'D De een noemt hem wolf, de andere wolfje en de ander weer Wolfie. Het is zo raar :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dat is een lastige naam :o Ik heb het in ieder geval niet meegemaakt. Wij hebben geen huisdieren.

    Bradleys schreef:
    Dat is een lastige naam :o Ik heb het in ieder geval niet meegemaakt. Wij hebben geen huisdieren.


    Iedereen heet 'm gewoon Titus hoor, maar het was gewoon wat raar om na elf jaar achter de echte naam van je kat te komen (':

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoe kwam je er dan achter? ^^


    :)