Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
Maar waar gaan alle jongeren heen ?
Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.
Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?
Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.
De school
Schoolgebouw impressie :
1.
2.
3. (Thorngrove Manor)
4. Thorngrove
Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
Ontspanningsruimte van de studenten.
Klein binnenhof2.
Impressie van de gangen :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
Maar waar gaan alle jongeren heen ?
Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.
Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?
Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.
De school
Schoolgebouw impressie :
1.
2.
3. (Thorngrove Manor)
4. Thorngrove
Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
Ontspanningsruimte van de studenten.
Klein binnenhof2.
Impressie van de gangen :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Schooljaar indelingNEW ! UPDATE
De Kamers
De vakken NEW ! UPDATE
Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.
~ Regels ~
~ Ieder mag 2 personages max.
~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
~ Minimaal 200 woorden per post.
~ Niet iemand anders personage besturen.
~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
~ OOC tussen ( ) { } [ ]
~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;
Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;
Naam:
Geslacht :
Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
Soort (Indien nodig)
Keuzevak(ken) :
Kamer :
Innerlijk :
Uiterlijk :
Extra :
( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.
Meisjes = 1 plek vrij.
~ ( 5 )2 Aurora 'Briar' Rose DreamerN
~ ( 7 )1 SnowWhite Blackwood Lunalovesit
~ ( 6 )1 Ariël ~ Huaso
~ Belle gereserveerd voor Melomanie (?)
~ ( 6 )1 Elsa Arendelle ~ Feaser
~ (13)1 Merida ~ Disneyy
~ (13)1 Assepoester ~ CrazyGirlxx
~
Jongens = Nog 2 plekken !
~ ( 2 )1 Peter Pan ~ Thalin
~ ( 1 )2 Robin Hood ~ BarnOwl
~ ( 4 )1"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
~ (15)1 Pinocchio Geppetto ~ Sketches
~ ( 1 )2 Jack Frost ~ Disneyy
~ ( 9 )2 Jim Hawkins ~ LogitG27
~
~
Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
~ ( 11)1 Killian Hook ~DreamerN
~ ( 1 )2 Rumplestilskin ~ BarnOwl
~ (20)1 Alice Wonder ~ ~ speler gestopt maar docente blijft
RPG Story
Rollentopic 1
Rollentopic 2
Inleiding
Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie April dag, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem
En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.
Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
Zelfs de magie van professor Rumpelstilskin kon er niet doorheen komen.
Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?
De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?
Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op Ever After High
[ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 22:53 ]
Credendo Vides