• Hoi,

    Ik zoek een cover voor mijn story, Beauty and the Death, en het zou heel fijn zijn als jij er eentje voor me zou willen maken! Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, zolang de naam van de story er maar op staat. Uiteraard vermeld ik je naam onder de cover in de story.

    Hieronder staat in een spoiler waar het verhaal over gaat en de inleiding, zodat je misschien wat inspiratie krijgt:

    Daisy, die zichzelf Denise noemt, vindt zichzelf te dik. Haar vriendinnen vermaken zich al wekenlang met hun vriendjes in de zon, terwijl zij haar dagen op bed en voor de televisie doorbrengt. Niemand lijkt geïnteresseerd in haar, tot haar tante, die kanker heeft overleefd en met wie ze nauwelijks contact heeft, opeens belt. Ze woont bij zee en nodigt Denise uit om de rest van de vakantie naar haar toe te komen. Maar waarom eigenlijk?

    Inleiding
    Ik vond mezelf pas mooi toen ik mijn tante zag. Ze had kanker. Mijn ouders hadden me eigenlijk niet willen meenemen naar het ziekenhuis, maar ze hadden geen keuze. Diverse chemokuren waren niet aangeslagen. Als deze kuur niet werkte, zou mijn tante sterven.
    ‘Het is wel eng, Daisy,’ had mijn moeder me gewaarschuwd.
    ‘Hoe eng?’
    ‘Ze is… veranderd.’
    ‘Hoe ziet ze er dan uit?’
    ‘Als een levend lijk,’ fluisterde mijn moeder zonder me aan te kijken.
    Mijn tante was kaal. Haar pruik kriebelde te veel, zei ze.
    Haar huid was strak om haar schedel gespannen, alsof hij het gemis aan haar op die manier wilde opvangen. Haar ogen waren groot en rond, zonder de lange, donkere wimpers die ik altijd had willen hebben. Vlekken ontsierden haar gezicht en sliertje kwijl hing aan haar mondhoek. Er stond een potje met vaseline naast haar bed, maar die leek haar uitgedroogde lippen niet te kunnen helpen. Haar armen en benen bestonden uit bot met een vale huid eromheen.
    Ja, vergeleken met haar was ik mooi.

    Het verhaal bevat drama, thriller, romantiek en onbekende personen. De stijl van de cover maakt me niet uit, die mag zowel simpel als sprookjesachtig als 's zomers als mysterieus als weet ik wat zijn.

    Hopelijk kan je hier iets mee! Ik ben je alvast heel dankbaar omdat je dit hebt gelezen. ^^


    Nothing tastes better than a good story

    Ik ga ook wat uitproberen! ^^

    Ik vind hem niet echt gewelidg, maar ik vond die site wel fijn werken. Ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Some people are art and do art at the same time

    Okay, ik wist echt geen goed font dus als je hem wilt zonder tekst/titel moet het maar vragen


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Dit is mijn eerste cover ooit dus ik heb maar een paar versie's gemaakt, kijk maar of je er een van wil gebruiken! ^^
    Ik kan de kaarsjes ook weglaten als je dat mooier vindt (:



    ^ Ah, ik maak geen kans meer. Je doet het echt geweldig, ST0RMY.


    Some people are art and do art at the same time

    Aw thanks! Maar jij kunt het vast heel goed, niet opgeven door mij D:

    Ik kan wel iets gaan proberen. (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb wat geprobeerd ^^



    Klik hier voor groter:


    Sometimes it's best not to care.

    Wat doen jullie me aan? Nu moet ik gaan kiezen en ik vind ze allemaal zo mooi! Jullie zijn echt creatief!


    Nothing tastes better than a good story

    Ik ga vandaag nog iets proberen, maar wow... alles hier is veel te mooi voor mijn kunnen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben toch benieuwd, hoor! :D


    Nothing tastes better than a good story

    Het is gisteren niet meer gelukt, ik ga echt proberen voor vandaag!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zozo. Maar right, ik kan toch niet op tegen sommigen hun coverkunsten, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die vind ik ook heel mooi!

    Jullie maken het echt heel moeilijk om er eentje te moeten kiezen... alvast heel erg bedankt allemaal!


    Nothing tastes better than a good story

    mijn topics


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.