• Dit is de derde keer dat Niall Horan van school wisselt. Hij werd erg gepest omdat hij op jongens valt. Hij neemt zich voor deze keer niet uit de kast te komen en zo 'normaal' mogelijk deze school af te maken. Maar als hij in de klas komt bij een knappe jongen die al wél uit de kast is en een vriendje heeft, is het erg lastig om zich aan zijn voornemen te houden...


    Let op: Bromance RPG!

    Rollen:
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    - Niall Horan - Banned
    - Harry Styles - Quin98
    - Louis Tomlinson - StyIinson

    pesters:
    - Zayn Malik - Airdocs
    - Edward Styles - Kryptonialler
    - Liam Payne -


    !!! LIAM IS DUS NU NOG OPEN !!!

    Regels:
    - liefst geen one-liners, probeer een kort stukje te schrijven. geen minimum maar one-liners zijn wel erg kort.
    -max. 1 personage pp
    -geen perfecte personage's, perfecte mensen bestaan niet
    -hou het realistisch voor zover mogelijk
    -meld het ff als je voor langere tijd niet kun praten
    -geen ruzie (behalve natuurlijk in de RPG, hoort bij t verhaal)
    -niet al te veel schelden ;)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 19:53 ]


    Edward Styles


    Krullen, kuiltjes en groene ogen, drie dingen waar mensen mij aan herkennen.
    Vergeleken met mijn tweelingbroer, Harry, ben ik meer ingehouden. Ik heb net 2 jaar met Kendall, de beste vriendin die ooit heb kunnen wensen, en ook nog eens een cheerleader!
    Mijn beste vrienden zijn Zayn, Liam en natuurlijk Harry. Samen met Zayn en Liam haal ik veel geintjes uit, iets waar we dan ook regelmatig op worden betrapt.
    Zoals je al van tweelingen zal verwachten, zijn Harry en ik best close. Waar Harry van zomer, katten en marshmallows houdt, heb ik meer met herfst, honden en koekjes.
    Toen Harry uit de kast kwam, heb ik Zayn en Liam beloofd niet meer vrienden met hem te zijn, ondanks dat hij mijn broer is. Thuis, als mijn vrienden er niet zijn, doe ik gewoon normaal tegen hem, maar daar mag niemand achter komen.
    Dit personage wordt geschreven door mij, Kryptonarry. Als er iets veranderd moet worden, zeg het dan maar ;)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 21:37 ]


    Zayn Malik

    Ik ben Zayn Malik, geboren in Bradford, in een achterbuurt.
    Ik heb donker haar en een licht getinte huid, en bruine ogen die volgens mijn vriendin Perrie heel mooi zijn.
    Ik doe aan graffiti en heb veel tattoos. M'n beste vrienden zijn Liam en Edward, maar Edward is een beetje een watje.
    Misschien heeft hij dat van z'n tweelingbroer die duidelijk op jongens valt. Ik moet er niet aan denken.
    Maar hij blijft m'n beste vriend, dus respect.
    Ik heb samen met Liam op boksen gezeten dus ik zou geen ruzie met me zoeken.


    Dit personage wordt geschreven door mij, airdocs als er iets veranderd moet zeg je t maar ;)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 19:52 ]