• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 22:57 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    xsaraaaaaah schreef:
    Can I join the club?


    Ofcourse. Welkom. Op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 22:57 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hahaha, dit is dezelfde gast als die Nori speelt :')


    Stenenlikker

    Took schreef:
    (...)

    ... WHAT.




    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)




    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik krijg waarschijnlijk een schildpad, ik denk dat ik hem naar een persoon van The Hobbit ga noemen... Weten jullie een leuke Hobbit naam voor een schildpad?



    @Took: Yay, thanks

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 23:19 ]


    I LOVE KILI

    xsaraaaaaah schreef:
    Ik krijg waarschijnlijk een schildpad, ik denk dat ik hem naar een persoon van The Hobbit ga noemen... Weten jullie een leuke Hobbit naam voor een schildpad?



    @Took: Yay, thanks


    Nori (': Of Thorin

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 23:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xsaraaaaaah schreef:
    Ik krijg waarschijnlijk een schildpad, ik denk dat ik hem naar een persoon van The Hobbit ga noemen... Weten jullie een leuke Hobbit naam voor een schildpad?



    @Took: Yay, thanks


    Smaug. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nori.. Aww dat klinkt best wel leuk voor een schildpad.. Was te lui om daar zelf op te komen :') Nee grapje. Die komt op mijn lijst met leuke namen te staan. Thanks! @Latier

    EDIT:

    Ja Smaug klinkt ook leuk! Whah ik ga echt niet kunnen kiezen. Goed Nederlands zeg.. Ik ga over een paar dagen wel een poll aanmaken met wat namen..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 23:28 ]


    I LOVE KILI

    Elrohir schreef:
    Hahaha, dit is dezelfde gast als die Nori speelt :')


    Jed Brophy heeft ook een aantal orcs en Rohan-mannetjes gespeeld. Zijn zoon speelde dat zoontje van Arwen en Aragorn. :Y)


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    Jed Brophy heeft ook een aantal orcs en Rohan-mannetjes gespeeld. Zijn zoon speelde dat zoontje van Arwen en Aragorn. :Y)


    I know van de orks, die zag ik toen ook staan. Maar van Rohan mannetjes wist ik niet. Eldarion wist ik wel dat het van een 'bekend' iemand de zoon was, alleen vergeten van wie :')

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 23:34 ]


    Stenenlikker

    Waarom krijg ik die maffe gif's van Hugo als ik op 'Elrond healing gif' google? xD

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 23:36 ]


    Stenenlikker

    Look at him being sexy in armour, haha.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Waarom krijg ik die maffe gif's van Hugo als ik op 'Elrond healing gif' google? xD



    Ik vraag me eerder af waarom ik dit krijg als ik "Sean Bean" indruk (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Took schreef:
    (...)




    Stenenlikker

    Latier schreef:
    (...)

    Ik vraag me eerder af waarom ik dit krijg als ik "Sean Bean" indruk (':



    Hahaha, daar kwam iemand al eerder mee haha. Kennelijk heeft hij ergens de rol van een vrouw, haha.
    Heeft Hugo ook btw :'D


    Stenenlikker