• Ik sport graag en daarbij luister ik altijd muziek. Ik zelf luister vaak Imagine Dragons of Hardwell ligt eraan wat voor soort sport ik ga doen. Imagine Dragons luister ik altijd tijden workouts en Hardwell luister ik altijd tijdens hardlopen.

    Nu vroeg ik me af wat voor muziek luisteren jullie graag bij sporten?
    Ik wil namelijk nieuwe lijst maken met muziek maar weet geen goeie muziek om op te sporten behalve wat ik al heb.

    Ik zet meestal iets random op, maar vaak helpen liedjes zoals Gangnam Style wel, gewoon zulk soort muziek. Lekker tempo.


    Your make-up is terrible

    Bastille maakt wel motiverende muziek, maar ik sport niet graag, ik dwing mezelf nu al dagelijks sit-ups te doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ja maar ik zet ze op iPod, dus random gaat niet echt want moet eerst downloaden en ik weet zo even niks meer. Dankje Gangnam Style is wel een goeie.

    Ik heb eigenlijk altijd nummers opstaan als Animals- Martin Garrix, Tsunami - Dvbbs & Borgeous, Clarity - Zedd.

    Ik zoek ook al de hele tijd nieuwe nummers voor t hardlopen. Anyway, ik loop nu graag op:
    Disclosure - Running, You & Me, White Noise, Help Me Lose My Mind en F For You (Disclosure is geweldige muziek om op te rennen haha)
    Ellie Goulding - Burn en Lights
    Eminem - Lose Yourself lol
    Macklemore
    Sommige liedjes van One Direction en Selena Gomez lol


    As travars

    Bij ons staat er altijd dance muziek op aan in de sportschool, dus ik neem nooit mijn mp4 mee.

    Though vind ik het nieuwe album van Armin van Buuren heel goed, vooral het nummer Intense.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb zelf een speciale sport-afspeellijst. Denk dat menig "muziek-kenner" hier me er om zou afschieten, tho. :')


    ars moriendi

    Tussen elk Falk Out Boy liedje heb ik een vrolijk liedje zitten. Back To You van Twin Forks is leuk om op te sporten, en vreemd genoeg - al past het niet in het tempo - heb ik ook wel eens liedjes van Eminem zoals Berzerk en Rap God.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 23:26 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ren op dit moment met Evy, en die heeft d'r eigen afspeellijst. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Anyway; Chris Brown, Usher, Stromae, Jason DeRulo, Calvin Harris, Martin Garrix, David Guetta. Lekkere sportmuziek gewoon.


    ars moriendi

    Dit soort muziek
    Ik weet niet precies waarom maar het is enorm motiverend, ook al heeft het niet altijd erg veel tempo :')

    Armin van Buuren is ook wel fijn vind dat nieuwe nummer van hem fijn (save my night).

    Zelf loop ik lekker op de wat drukkere nummers van Two Steps From Hell, maar dat is denk ik ook weer puur eigen smaak.


    Stenenlikker

    Muse. Alle stijlen, tempo of niet...
    Maar je moet er fan van zijn, merk ik vaak ;p


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Ja dat is wel zo dat je er vaak fan van moet zijn, maar ik zelf vind dat muziek met tempo erin wel handig tijdens sporten. Alleen tijdens workout hou ik meer van wat rustige muziek wat je doorzet. Alleen weet ik zo even niks meer.