• Ik heb geen idee of het te programmeren is, maar hier mijn suggestie.

    Dat in plaats waar normaal je profielfoto staat in de spotlight een cover van een verhaal kan worden toegevoegd. Vaak is een titel niet alleen genoeg om als lezer getrokken te worden.

    Edit:

    Scandal schreef:
    Maar dan zou ik niet eenderwelke foto nemen.
    Dan zou de foto van je story of hoofdstuk erin moeten. Anders ben ik het er niet mee eens.

    Want dan kun je net zo goed foto's posten die tegen de regels zijn of die te zwaar zijn voor Q (mentaal en voor de site) zoals foto's op met dode/geslachte mensen ofzo die niet voor ieders ogen zichtbaar mogen zijn. Wij kunnen die posts in de spot niet verwijderen en wij hebben er geen controle over. Ik zou niet willen dat sommige grapjassen de spot terroriseren.


    Dus suggestie 2, een duidelijke optie om je cover op de voorpagina te plaatsen, een upload functie i.p.v. de html code.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 20:04 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat zou wel gaaf zijn ja.


    Your make-up is terrible

    Goed idee, ik ben voor. Het verwart me soms als ik een afbeelding zie die niets met datgene dat in de spotlight staat te maken heeft.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 19:58 ]


    :)

    Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zo heel veel zou uitmaken, want quizlet maakt plaatjes altijd verschrikkelijk onleesbaar als het naar het formaat van je profielfoto wordt omgezet. Het klinkt wel leuk, maar eerlijk gezegd moet de spotlight voor mij ook niet groter dan dat hij al is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Dat zou wel gaaf zijn ja.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Assassin schreef:
    Dat zou wel gaaf zijn ja.


    -

    Maar dan zou ik niet eenderwelke foto nemen.
    Dan zou de foto van je story of hoofdstuk erin moeten. Anders ben ik het er niet mee eens.

    Want dan kun je net zo goed foto's posten die tegen de regels zijn of die te zwaar zijn voor Q (mentaal en voor de site) zoals foto's op met dode/geslachte mensen ofzo die niet voor ieders ogen zichtbaar mogen zijn. Wij kunnen die posts in de spot niet verwijderen en wij hebben er geen controle over. Ik zou niet willen dat sommige grapjassen de spot terroriseren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Maar dan zou ik niet eenderwelke foto nemen.
    Dan zou de foto van je story of hoofdstuk erin moeten. Anders ben ik het er niet mee eens.

    Want dan kun je net zo goed foto's posten die tegen de regels zijn of die te zwaar zijn voor Q (mentaal en voor de site) zoals foto's op met dode/geslachte mensen ofzo die niet voor ieders ogen zichtbaar mogen zijn. Wij kunnen die posts in de spot niet verwijderen en wij hebben er geen controle over. Ik zou niet willen dat sommige grapjassen de spot terroriseren.
    eens


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat zou wel fijn zijn, ja.

    Ik vind het wel een leuk idee! Als het plaatje dan goed zichtbaar is, in ieder geval.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Heel graag :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, van mij zou het niet per se hoeven, al is het wel een leuk idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zou wel tof zijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Essink schreef:
    Hmm, van mij zou het niet per se hoeven, al is het wel een leuk idee.


    I am an idiot, I move.

    Gilbertson schreef:
    Goed idee, ik ben voor. Het verwart me soms als ik een afbeelding zie die niets met datgene dat in de spotlight staat te maken heeft.


    To love is to destroy.

    Essink schreef:
    Hmm, van mij zou het niet per se hoeven, al is het wel een leuk idee.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''