Soumei schreef:
Ik vind de elfjes niet zo heel erg erg, *is zelf een elfje in een game* hehe. Maar inderdaad een beetje raar in SAO.
Hou je wel van geweren? Sword art online2 gaat daar toch over? Ik las er een artikel over op een app, >v< Wel meer eigenlijk.
Dat van Heathcliff trouwens, ik vond dat niet al te snel afgeraffeld, maar ik baalde ervan dat ze pas op floor 70 waren ofzo.
En toen ik ging nadenken: Kirito had die dude best snel verslagen terwijl de eindbaas daarvoor een stuk moeilijker was.
Dat maakte Heathcliff geen goede laatste eindbaas.
Ook was het verschil tussen het vechten en het KiritoxAsuna liefde stukje een beetje te groot.
Het ene moment was hier de ene bijna dood ervaring na de andere en daarna was het grootste probleem die enorme vis. >v<
Heb je die sword art online film gezien? Het is vooral herhaling van wat er allemaal is gebeurd enzo, met tussen door stukjes over het zusje dat zwemles krijgt (dammit daardoor kon je niet skippen!) maar aan het einde gaan ze op een quest om walvissen te zien. Ik vond die film echt heel slecht. Alleen de laatste 5 minuten waren leuk en sommige stukjes met het zusje en Asuna.
Tja, maar het is nog niet zo zeer de elfjes zelf, maar het is die overgang dat mij zo stoort. Je gaat van een awesome rpg game naar een fucking elfjeswereld xd Daar zit geen logica in xd Vind het gewoon niets, die elfjes xd
Jaaa, ik heb het gehoord van sword art online 2, maar dan is Kirito plotseling een meisje
![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
Why? xd hahaha, dat vond ik echt niet kunnen, toen ik dat zag xd Ik ga die denk ik niet kijken, uit respect van Sword Art Online de eerste 14 epi's xd haha.
Jaa, maar dat is dus wat ik bedoel, je stopt eigenlijk al, terwijl je nog geen eens driekwart zo ver bent in het spel. De eindbazen moet je een hele strategie voor verzinnen en met duizenden man aanvallen, terwijl Kirito Heathcliff uiteindelijk in zijn eentje verslaat op een onlogische manier dat zelfs als cheaten kan worden gezien xd
Net als het gevecht bij Oberon -.- En tja, ik vond het gewoon niets dat einde, maar gelukkig dekte dat moment dat kirito wakker wordt en met het infuus door het ziekenhuis loopt veel van de serie
![:) :)](/images/smilies/smile14.png)
Dus ik vond het acceptabel tot dan toe.
Ik heb niet de film gezien, want na de 14 epi's ben ik niet meer zo grote fan ervan, hoewel ik het nog altijd wel een goede serie vind in dit stuk. Ze kunnen het wel en hebben meerdere keren laten zien, dat ze wel weten wat ze doen, maar soms dan is het gewoon net te overdreven en te over de top voor een serei die zichzelf wel serieus neemt, vind ik, maar gelukkig gebruiken ze daarvoor een virtuele wereld waarin veel is toegestaan, dat de schade heel goed dekt
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.