• Ik snap dat er een reden waarom dat we pas om de maand en voor GM elke 2 weken onze usernaam kunnen veranderen. Zo komt er minder verwarring voor. Maar soms gaat het bij het veranderen van je usernaam van alles fout en wil je heel graag je usernaam kunnen veranderen. Of soms heb je meerdere usernamen op het oog en wil je het graag hebben voordat iemand anders hem inpikt.
    Dus waarom kunnen we geen usernames kopen met credits?

-

Tegen, dan kunnen mensen elke week veranderen, dan wel niet dagelijks of elk uur, als ze dat willen en is de verwarring helemaal compleet. Daarbij is het een kwestie van wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

[ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 17:16 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik vind het niet eens zo'n gek idee, maar ik kan me ook wel voorstellen dat dit misschien niet mogelijk is.

26 - 02 - '16

Tegen, ik heb nul credits, ik ga waarschijnlijk nooit credits kopen of winnen maar wil nog wel elke maand 'm veranderen. Plus, zo kunnen mensen haar of zijn username élke dag veranderen.. Nee, laat het maar zo. Is prima.

Some people are art and do art at the same time

Tegen, dan zijn straks nog sneller alle usernames op.

You are beautiful, you are love.

RapunzeI schreef:
    Ik vind het niet eens zo'n gek idee, maar ik kan me ook wel voorstellen dat dit misschien niet mogelijk is.

Ja, ik vroeg me ook al af of het wel mogelijk te programmeren is.

-

Ik vind het helemaal geen slecht idee.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

StyIez schreef:
    (...)
    Ja, ik vroeg me ook al af of het wel mogelijk te programmeren is.

Ja, want een spotlight is ook te kopen, dus dit lijkt mij ook.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Sunyata schreef:
    Tegen, dan zijn straks nog sneller alle usernames op.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Disnerd schreef:
    Tegen, dan kunnen mensen elke week veranderen, dan wel niet dagelijks of elk uur, als ze dat willen en is de verwarring helemaal compleet. Daarbij is het een kwestie van wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Tegen, om de redenen die al gegeven zijn.
    Tenzij er iets bij zou geprogrammeerd kunnen worden waarbij je een reden geeft waarom je hem sneller wil veranderen, zoals bijvoorbeeld een schrijffout. Maar dat is het dan ook.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Sorry, maar ik ben tegen. De meeste redenen zijn al gegeven en daarbij zou ik geen credits uitgeven aan een username.

16 - 09 - '17

Tegen.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Determinate schreef:
    Sorry, maar ik ben tegen. De meeste redenen zijn al gegeven en daarbij zou ik geen credits uitgeven aan een username.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Goodwin schreef:
    Tegen, om de redenen die al gegeven zijn.
    Tenzij er iets bij zou geprogrammeerd kunnen worden waarbij je een reden geeft waarom je hem sneller wil veranderen, zoals bijvoorbeeld een schrijffout. Maar dat is het dan ook.

This ^

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Determinate schreef:

:)