• Omdat ik het nu heb voorgehad lijkt het me wel handig een waarschuwing te krijgen als je je naam wilt veranderen.

    Zoiet dus:

    ''Opgepast! Weet je zeker dat je je username wilt veranderen?

    Ja, doe maar. Nee, liever niet.



    DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Lijkt me idd heel handig. (:


    You're never fully dressed without a smile

    Voor ^^ het is mij nog niet overkomen. Ff voor de mensen die zeggen je moet lezen... als je pc tript kan je nog zo goed lezen maar toch misgaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Voor.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Voor. Vooral op tablet vormt dit een probleem, want die heeft zo'n automatisch woordenboek en verandert continu de woorden die ik schrijf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel een goede.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Somniar schreef:
    Voor.


    26 - 02 - '16

    Yoda schreef:
    Pop-up schermpjes! Ik hou van waarschuwingspop-up schermpjes!
    Voor dus.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Van mij hoeft het niet echt, om eerlijk te zijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor, dit vind ik nog wel nuttig.


    Take me to wonderland

    VoIde schreef:
    (...)

    Ja, maar als er iets misgaat kun je alleen maar zielig naar die waarschuwing kijken.:W


    Ik had een keer in de volle overtuigen een Zweedse vervoeging van Sverige geschreven maar dat was niet zo, maar Svenka bleek heel leuk, net als Volde is. En daarbij: het is maar voor een maand.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yoda schreef:
    Pop-up schermpjes! Ik hou van waarschuwingspop-up schermpjes!
    Voor dus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik had een keer in de volle overtuigen een Zweedse vervoeging van Sverige geschreven maar dat was niet zo, maar Svenka bleek heel leuk, net als Volde is. En daarbij: het is maar voor een maand.

    Je wilde zeker Svenska? Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jauregui schreef:
    (...)
    Je wilde zeker Svenska? Hahaha.


    Ja, zoiets, ik heb geen idee meer, HAHA.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik had een keer in de volle overtuigen een Zweedse vervoeging van Sverige geschreven maar dat was niet zo, maar Svenka bleek heel leuk, net als Volde is. En daarbij: het is maar voor een maand.


    Twee weken in mijn geval en ik vind van niet.


    Queer zijn is gewoon alles