• IK HOU VAN JULLIE WHOOOOOOOOOO





    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegaifremi!

    Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Treaty - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gwalchmei - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Ivey - 27 juni | 15
    [arie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Sorcery - 25 november | 12
    Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    Gail - Jingle - 20 juni | 17
    Fren - Sheridan - 9 januari | 14
    Demi - SiIhouette - 24 september | 14



    BOE.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 19:04 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lezen.. Insurgent en Under the Dome moeten beiden uit voor dinsdag :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sorcery schreef:
    1.


    2.


    3.



    Ik vind 1 leuk, maar ik weet niet of die nog leuk zou zijn in wit/zwart. Ik denk dan wel dat 4 leuk zou zijn.


    16 - 09 - '17

    Cryssie, de derde. Al zou ik die never zwart wit hebben gemaakt. HAHA.


    Danmarks Dynamite.

    MeIlark schreef:
    Als je een personage een speciale kracht zou moeten geven, wat voor kracht zou dat zijn? Genezende kracht, iemand idee? Meerdere ideeen?


    Genezende kracht is erg leuk en tegelijkertijd ook origineel. Je kan ook iets als gedachtelezen nemen, maar ik denk dat dat weer te cliché is, al is het vast wel leuk om te schrijven hoe je personage met de gave geconfronteerd wordt, wat met de genezende kracht eigenlijk niet gaat. Nah, het gaat bij genezende kracht op zich ook wel, dan zou je bv. kunnen doen dat je personage de kracht moet leren beheersen.. Idk.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    MeIlark schreef:
    Als je een personage een speciale kracht zou moeten geven, wat voor kracht zou dat zijn? Genezende kracht, iemand idee? Meerdere ideeen?


    Supersnelheiddddd. Al is onzichtbaarheid ook gaaf. Persoonlijk ben ik fan van het besturen van elementen ghehe. En dan vooral water.
    Maar hypnotisatie. Het kunnen kopiëren van gaven. Emoties lezen en besturen. Etc.


    Reality's overrated.

    Wat vinden jullie van mijn profiel?


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Cryssie, de derde. Al zou ik die never zwart wit hebben gemaakt. HAHA.


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    (...)

    Supersnelheiddddd. Al is onzichtbaarheid ook gaaf. Persoonlijk ben ik fan van het besturen van elementen ghehe. En dan vooral water.
    Maar hypnotisatie. Het kunnen kopiëren van gaven. Emoties lezen en besturen. Etc.


    Hypnotisatie is een leuke! Dat kan je misschien combineren met genezende krachten.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Gwalchmei schreef:
    Wat vinden jullie van mijn profiel?


    Zoals altijd weer prachtig, al moet ik toegeven dat ik de vorige leuker vond. :s


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    @ Aniek, ik zou voor magie gaan. Maarre, uhm. Omdat dat zo algemeen is zou ik gaan voor.. in de toekomst zien.


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    (...)

    onzichtbaar zijn gheheehhe

    Ik dacht aan een mix van deze:
    Empathie
    Het begrip empathie slaat op het kunnen aanvoelen van gevoelens, emoties, stemmingen en pijnen, maar ook vreugde en verdriet van een ander of een dier.

    Extensie van de bekende zintuiglijke waarneming met een tijdscomponent (zoals zien in de toekomst of het zien van aura's) of naar overledenen (zoals stemmen horen van overledenen of het zien van geesten/spoken) of niet gerelateerd aan de bekende logica (zoals 'voorvoelen' dat iemand een ongeluk krijgt).

    Uitbreiding van vermogens tot handelen voorbij de kennis van het wetenschappelijke, zoals genezen door handoplegging, telekinese, teleportatie, levitatie, mediëren tussen overledenen en levenden (mediums beweren dat de overledene door hun mond spreekt).


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sorcery schreef:
    (...)

    Zoals altijd weer prachtig, al moet ik toegeven dat ik de vorige leuker vond. :s


    Dankje en dat verwachtte ik al wel. In de dingen die er nu staan, heb jij geen interesse in dus ja.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Wat vinden jullie van mijn profiel?


    Leuk. Al vind ik Arthur en Gwen niet samen passen.. xp


    16 - 09 - '17

    Determinate schreef:
    (...)

    Leuk. Al vind ik Arthur en Gwen niet samen passen.. xp


    Ik vind Gwen, uhm. Ja, ik vind haar niet zo knap zeg maar. En dat vind ik wel jammer.
    Maar hoe ze worden uitgebeeld in de serie en de liefde, vind ik helemaal fantastisch. c:
    Als je Bradley en Angel in het echt zou zien zou je denken: Nee, dat hoort niet zo bij elkaar.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ik vind Gwen, uhm. Ja, ik vind haar niet zo knap zeg maar. En dat vind ik wel jammer.
    Maar hoe ze worden uitgebeeld in de serie en de liefde, vind ik helemaal fantastisch. c:
    Als je Bradley en Angel in het echt zou zien zou je denken: Nee, dat hoort niet zo bij elkaar.


    Heb je gelijk in. En heb je gelijk in.


    16 - 09 - '17