• Het is jammer genoeg een filmpje op Facebook. Awkward. :'D

    Klik


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I don't see the problem. :'D Als zij nou graag zo wilt dansen en voor hetzelfde geld is ze ouder dan 20. Er zijn genoeg van die leeftijd en ouder die hetzelfde doen.
    Dat betekent niet dat het niet beschamend is, of hoe je het wilt noemen, om zo te doen hoor.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 15:33 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I don't see the problem. :'D Als zij nou graag zo wilt dansen en voor hetzelfde geld is ze ouder dan 20. Er zijn genoeg van die leeftijd en ouder die hetzelfde doen.
    Dat betekent niet dat het niet beschamend is, of hoe je het wilt noemen, om zo te doen hoor.

    Ik zie niemand dansen, hoor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    I don't see the problem. :'D Als zij nou graag zo wilt dansen en voor hetzelfde geld is ze ouder dan 20. Er zijn genoeg van die leeftijd en ouder die hetzelfde doen.
    Dat betekent niet dat het niet beschamend is, of hoe je het wilt noemen, om zo te doen hoor.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naja niet iedereen is zo :') Ik zou ook dolgraag naar festivals willen maar ben nog te jong, en zie mezelf niet zo doen c:
    En ze zetten zichzelf een beetje voor schut maar als ze dat zelf willen why not, mensen hebben vast ook wel is gedacht bij mij 'wat is die nou aan het doen'.

    Orchard schreef:
    (...)
    Ik zie niemand dansen, hoor.


    Dat is het enige woord dat ik ervoor kan verzinnen zonder dat er sterretjes komen te staan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I don't see the problem. :'D Als zij nou graag zo wilt dansen en voor hetzelfde geld is ze ouder dan 20. Er zijn genoeg van die leeftijd en ouder die hetzelfde doen.
    Dat betekent niet dat het niet beschamend is, of hoe je het wilt noemen, om zo te doen hoor.
    Er draait geen muziek. Ze zit gewoon wat te bonken tegen haar vriend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apricity schreef:
    Naja niet iedereen is zo :') Ik zou ook dolgraag naar festivals willen maar ben nog te jong, en zie mezelf niet zo doen c:
    En ze zetten zichzelf een beetje voor schut maar als ze dat zelf willen why not, mensen hebben vast ook wel is gedacht bij mij 'wat is die nou aan het doen'.
    Haha gelukkig. Ik vind dat je ook jonge tieners vaak in twee categorieën kan onderverdelen. Je hebt de yolo/swag groep en je hebt de normale mensen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahahaha, oh my god.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yeah, ik had hem ook al gezien. Soms vraag ik me af waar het misgaat in mijn generatie. Dat je dat doet als er muziek draait, oké. Maar dit...


    From these ashes, I will rise

    Ik vind de kids die het staan op te nemen eerlijk gezegd erger.


    Searching heavens for another earth

    Dit is een jongen opgeilen, daar noem ik niks dansen aan. Dat die jongen het ook gewoon laat doen, vind ik nou ook niet bepaald smakelijk.


    Take me to wonderland

    0.o the fuck... oh god, gelukkig zijn niet alle mensen die jong zijn zo... maar wel een hoop... jammer genoeg


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind de kids die het staan op te nemen eerlijk gezegd erger.


    i put the fun in funeral

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind de kids die het staan op te nemen eerlijk gezegd erger.


    Ex astris, sciencia

    Assassin schreef:
    I don't see the problem. :'D Als zij nou graag zo wilt dansen en voor hetzelfde geld is ze ouder dan 20. Er zijn genoeg van die leeftijd en ouder die hetzelfde doen.
    Dat betekent niet dat het niet beschamend is, of hoe je het wilt noemen, om zo te doen hoor.


    Dit. En zelfs als het geen dansen is, waarom zou ze niet gewoon tegen haar vriendje aan mogen... 'Schuren'? Al ziet het er wel heel bijzonder uit :')

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 16:34 ]


    Tijd voor koffie.