• Ik heb al wat spulletjes gehaald bij de action en ga ook nog een leuke klok halen bij de xenos (Ik wil low budget blijven), maar nu kwam ik er dus achter dat de 'oud versleten hout' look mijn kamer met witte muren en witte meubels nogal kaal maakt want de accessoires zijn ook gebroken wit. Ik vroeg me dus af hoe ik de gezelligheid in mijn kamer kan laten terugkeren zonder al te duren spullen aan te schaffen.

    Tot nu toe heb ik al vier blokken met de woorden 'Home' erop en als je ze draait staat er 'love' op, verder heb ik een sieraden kastje aangeschaft met hartjes als deurknopjes. Ook heb ik een theeglaasje gekocht met de worden "Learn from yesterday, live today, hope for tommorow." en daar heb ik dan een nep kaarsje in gedaan, verder heb ik een muur sticker met "What makes you diffrent makes you beautifull" gekocht.

    Maar het probleem is dus dat alle dingen die ik heb gekocht dus wit is, mijn probleem is nu dus ook dat ik niet weet hoe ik mijn kamer goedkoop wat kleur en gezelligheid kan geven en niet alleen in de avond want daarvoor zou ik kerstlichtjes over mijn bed kunnen hangen.

    Dus....suggesties?


    You were born original, don't die as a copy.

    De spullen die je hebt gekocht terugbrengen en dan de gekleurde versies kopen :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    De spullen die je hebt gekocht terugbrengen en dan de gekleurde versies kopen :Y)


    Die zijn er niet en die wil ik ook niet.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij de Xenos kan je ook van die lampen kopen en zelf een lampenkap uitzoeken.


    Your make-up is terrible

    Koop een mooie canvas?
    Door je spulletjes neem ik aan dat je wat de vintage toer op gaat, dus koop een canvas of poster van Marilyn Monroe of Audrey Hepburn ofzo. Op allposters.be, kan je soms echt nog batjes vinden.
    Misschien kan je ook een quote op je muur schilderen of plakken in het zwart ofzo. Dat zorgt al meteen voor wat contrast.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Koop een mooie canvas?
    Door je spulletjes neem ik aan dat je wat de vintage toer op gaat, dus koop een canvas of poster van Marilyn Monroe of Audrey Hepburn ofzo. Op allposters.be, kan je soms echt nog batjes vinden.
    Misschien kan je ook een quote op je muur schilderen of plakken in het zwart ofzo. Dat zorgt al meteen voor wat contrast.


    Als je goed leest zie je dat ik inderdaad al een muur sticker quote heb.:D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je goed leest zie je dat ik inderdaad al een muur sticker quote heb.:D
    Maar ik weet toch helemaal niet hoe groot je kamer is en hoeveel muren er blank staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Poster, lijstjes met foto's, whiteboard (mijne was iets van 15 euro), wereld/land.continentkaarten.
    Je kunt erg creatief zijn bij het opvullen van een kleur. Voordeel is ook dat wit absorberend werkt en je al snel meer kleur hebt.
    Ook kun je een verzameling beginnen van beeldjes of zoiets om kleur aan te brengen.
    Veel succes :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    kussens met rode (of een andere willekeurige kleur) accenten op je bed leggen. Geen idee. Je moet gewoon in het vervolg erop letten dat je ze niet in het wit koopt.

    (Tip: Let er wel op dat je ongeveer dezelfde kleur in je kamer steeds terug laat komen. Anders ben ik bang dat het al snel rommelig gaat ogen)
    Veel Succes!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 16:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zoek leuke do it yourselfs op met google/pinterest/tumblr/YouTube

    Kun je dingen zelf maken (wat altijd veel leuker is) in de kleuren die je zelf wilt en in de grootte en vorm die je zelf wilt.

    Je kan ook doorzichtige vaasjes kopen en er neon zand (xenos) in doen in allerlei streepjes enzo, of kaartjes/foto's/schilderijtjes aan de muur hangen, op je bureau leuke gekleurde dingen zetten.

    Offffffff je plakt posters op.
    Mijn kamer was helemaal wit toen ik hem kreeg (behalve mijn new york gordijnen dan) (ik kreeg hem zo'n 4 jaar geleden) en nou hangt alles vol met posters, oeps.

    Je kan ook een leuke puzzel kopen die 's nachts glow in the dark is (ik heb er een van de skyline van new york/brooklyn bridge) en die aan de muur hangen :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ga naar de tweedehandswinkel, daar heb je voor goedkoop vaak hele leuke spulletjes en misschien staan daar wel dingen die je inspireren. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Neem een grote collagelijst, maak een hoop foto's, laat de foto's afdrukken en doe ze in de collagelijst.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Neem een grote collagelijst, maak een hoop foto's, laat de foto's afdrukken en doe ze in de collagelijst.

    Indeed. Be creative.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Andere gordijnen? Bij de Blokker kun je goedkope halen. Daarnaast... Kleden en kussentjes, fotolijstjes misschien?


    "Well, well. Look who we've got here!"