• Oké, ik moet eigenlijk aan mijn schoolwerk, maar wilde dit idee even gauw dumpen. Het is wat slordig, maar hopelijk kunnen jullie er wijs uit (:

    Het begint in de 'geschiedenis', de wereld bestaat uit meerdere volkeren (gewoon mensen) die ieder worden gekenmerkt door iets. Een karaktertrek. Dan heb je op een gegeven moment een volk dat in opstand komt, daar staan ze ook om bekend, en de overheid besluit er mee af te rekenen en bombardeert de hele stad van dat volk.

    Mensen dachten altijd dat dat volkje helemaal uitgestorven was, maar nu, een paar eeuwen later, is er een ander volkje. De eerste noem ik even X en de tweede Y :Y) Volk Y staat bekend om zijn lust naar macht en rijkdom, iemand van dit volk komt op een gegeven moment een ondergrondse stad tegen en realiseert zich dat het stad Y is. Ook ontdekt hij dat de mensen door het eerdere bombardement (dat met ranzige, giftige gassen en dergelijke was) de mensen wat zijn 'geëvolueerd' in verschillende gradaties. Ze zijn allemaal sterker, sneller, hun lichamen zijn beter.

    Een paar jaar later doet Y een inval bij de stad van volk X en ze slagen erin de mensen van volk X gevangen te nemen en de overigen uit te roeien. Er zijn een hoop mensen omgekomen op deze dag en de dag staat dan ook bekend als [insert fancy name here]. De X-mensen werden gehersenspoeld/gebrainwashed, wat mogelijk is door nieuwe technieken, en tot 'slaven' gemaakt. De stad van Y bestaat niet alleen uit het brave bovengrondse stadje, maar heeft ook een erg groot illegaal ondergronds gedeelte wat voor de overheid onbekend is. Hier zijn de mensen van Y die een mens X tot slaaf gemaakt hebben. Mensen van X werden langere tijd getraind en hun geheugen ging niet verder dan de dag na de inval (de insert fancy name here). Ook kregen ze pillen zodat ze geen emoties meer kenden en hun lichamen nog beter gemaakt, als ze ziek waren of iets ontbraken werd dit hersteld etc. etc. Hierna werden de X-mensen tegenover elkaar gezet om tegen elkaar te vechten tot de ander KO ging of dood. Hier wordt natuurlijk veel gewed en het is ook dikke amusement voor de Y-mensen die zich wanen in het ondergrondse, illegale gedeelte van de stad.

    Weer een aantal jaar later, bij de derde generatie van de X-mensen, die nu vanaf vlak na hun geboorte al worden getraind, lijkt er iets niet goed te gaan. Er is één X-mens die ineens door de pillen die hem emotieloos -een soort zombie- maken heen lijkt te breken. De X-mensen stonden altijd al bekend als een opstandig volkje en dat wordt eens te meer bevestigt nu dat ene X-persoontje probeert de andere X-mensen ook weer tot hun zinnen te krijgen. Natuurlijk zijn de Y-mensen niet zo blij met deze ontwikkeling :Y)


    DIt is een héél ruwe, vage en incomplete schets, maar ik vroeg me af of zo'n soort verhaallijn mensen leuk lijkt.
    Sowieso worden er dus Y- en X-mensen gespeeld, maar er kunnen bijvoorbeeld ook spionnen van de overheid
    bij betrokken worden en dergelijke.

    Mijn inspiratiebron:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 20:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha ik vind het er niet op lijken en heb geen idee eigenlijk of er al zo een RPG is, maar merk het vanzelf wel als iemand zich meldt.
    Als je ideeën hebt hoor ik ze graag, de RPG krijgt sowieso wel een minimum van 300+ woorden per post áls ik hem open en
    het wordt ook absoluut geen fanfic ;p (Aangezien die van jou met 1D was)

    Nee, inderdaad. Gelukkig maar, haha.
    En dat snap ik (;


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Anyone else?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er zijn tot nu toe drie -misschien-mensen and that's basically it..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap het eigenlijk niet zo goed :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I hate you (cat)
    Net wanneer ik mezelf heb voorgenomen om niet meer aan nieuwe RPG's deel te nemen, omdat ik er al genoeg heb en er nauwelijks tijd meer voor heb, kom jij weer met een interessant idee waar ik wel aan mee zou willen doen...
    En ik lief Radioactive, hij klinkt echt zo vet met mijn nieuwe headphones ^^

    Ik moest trouwens bij dit idee ook een beetje aan dit nummer denken. (Sowieso zit dit nummer al een paar dagen in mijn hoofd.)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:08 ]


    Stenenlikker

    Bash schreef:
    Ik snap het eigenlijk niet zo goed :'x


    Haha, dat begrijp ik, ik heb het even snel neergegooid toen ik eigenlijk aan school moest.

    'Gemuteerde' mensen zijn tot 'slaven' gemaakt (door de in het verhaal Y-mensen, wauw) en die moeten tegen elkaar vechten. Dit is als amusement en er worden hier veel weddenschappen om gehouden etc. Maar die 'gemuteerde' mensen, die dus sneller/sterker en weet ik veel wat zijn, worden al op jonge leeftijd getraind en krijgen pillen zodat ze emotieloos worden. Nu is er een dude die blijkbaar door die pillen heen breekt en die een opstandje wil creëren, waar de ret natuurlijk niet zo blij me is en dan zit je nog met het "gebrek aan emotie' probleem bij de rest.

    Zoiets had ik ongeveer, maar er kan nog van alles bijkomen/wegvallen wanneer ik hem opstart. Dit waren slechts vage hersenspinsels tbh.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kan er misschien ook een rebel instoppen bij de Y-personen; iemand die de X-personen wilt helpen? Of een geheime organisatie bij de Y-personen die mensen laat infiltreren bij de X-personen om hen zo te helpen; maar ze zijn dus nog helemaal rationeel.. Het zijn maar vage ideeën.. (:

    En als die X-personen emotieloos zijn, hoe krijgen ze dan kinderen? Onder dwang of...

    Oh nog een vaag ideetje: iemand van de Y-personen ontwikkelt gevoelens voor die X die door de pillen heen kan breken (:

    Dat laatste is misschien wel een beetje cliché...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Lijkt me leuk. Als ik tijd heb zou ik ook zeker willen mee doen alleen kan ik dat nu nog niet met honderd procent zekerheid zeggen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    MarshmallowS schreef:
    Je kan er misschien ook een rebel instoppen bij de Y-personen; iemand die de X-personen wilt helpen? Of een geheime organisatie bij de Y-personen die mensen laat infiltreren bij de X-personen om hen zo te helpen; maar ze zijn dus nog helemaal rationeel.. Het zijn maar vage ideeën.. (:

    En als die X-personen emotieloos zijn, hoe krijgen ze dan kinderen? Onder dwang of...

    Oh nog een vaag ideetje: iemand van de Y-personen ontwikkelt gevoelens voor die X die door de pillen heen kan breken (:

    Dat laatste is misschien wel een beetje cliché...


    Voortplanting? Doen dieren toch ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Voortplanting? Doen dieren toch ook.


    Jaja, maar aangezien ze geen emoties hebben gaan ze ook niet zomaar seks hebben; tenzij het hun zo is ingegeven dat ze zichzelf moeten voortplanten.. maar aangezien ze al vanaf hun geboorte gemanipuleerd worden zit het misschien niet meteen in hun gedachten om zich voort te planten..
    En anders ben ik het gewoon ingewikkelder aan het maken dan het al is ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Voortplanting? Doen dieren toch ook.

    Overlevings- en voortplantings drang


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Uuugh, why, school? Why?


    help