Heb even voor het gemak een laptop gepakt.. Mijn mobiel tripte door mijn enthousiastme x].
Ik vond de aflevering in het begin ook minder. Toen dacht ik telkens; nee. Kom op, wat word dit nou voor'n aflevering.. Maar hij werd steeds beter. En af en toe weer minder.. En toen Andrew Scott in beeld kwam, in de cel. Zei ik nog tegen papa -die half sliep- "O. My. God. Ik wou dat hij niet dood was! Superleuk dat hij er nog even in zit!"
Ik vond het jammer dat John Mary alsnog terug nam.. En dat hij het niet las. John is zo trouw.. Ik vond het lief dat Moriarty zo gek is op Sherlock en die weer op John. En.. Ja.. het eind..
Ik wist even niet hoe ik het had hoor x]. He-le-maal geweldig! Echt.. Toen ik dat hoorde, op het tvtje.. Dat stemmetje ging ik opzitten en helemaal: Nee.. Nee.. Pap? Wie is dat? Moriarty? Nee.. Dat kan niet.. WIE IS DAT?
Pap: Moriarty? Das toch die wat doodging in het vorige programma? Jouw Scott?
Ik: Ja.. WIE IS HET DAN! WAAROM HEBBEN WE WEER EEN CLIFFHANGER!!!
En jahoor.. Het onmogelijke. <3 En een cliffhanger..
Pffftt.. Ik kan het met niemand delen; mijn oom kijkt hem morgen pas. En mijn vriendin alleen als we hem weer kunnen zien.. zou niet weten hoe. Behalve volgende week op de belg. Tot die tijd.. Kan ik tegen niemand anders als jullie hyperen..
Hoelang denken jullie dat het nu zou duren voor er een nieuw seizoen komt?
Ik hoop toch niet zo lang.. Dat kan ik echt niet aan. Dit is nog beter als de vorige cliffhanger!
Mijn geweldige Moriarty komt terug <3. Nu zijn ze weer met z'n drieeen.. + Mary en een baby. x]
Ok. Nu ga ik stil zijn.. ;x
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.