Zaiphon schreef:
(...)
Ik lees Naruto daarom ook. Het gaat veel sneller dan eps kijken.
Haha, das ook een van de 2 manga's die ik lees xd
Echt balen, ik zit er elke week op te wachten, maar nu hebben ze plotseling vakantie

Ik wil nieuwe epi's!
Ben jij al helemaal bij met de naruto manga?
Voor toradora:
Nou, het is miss iets te snel, maar het zijn ook nog kinderen en Ryuuji's moeder die was ook al snel het huis uit, dus al wel iets zit in zijn aard daarvan om onverwachts domme dingen te doen. Op het eind dan beseffen ze dat ook en komen ze terug, nou Ryuuji dan xd Taiga gaat alsnog weg. Het punt is gewoon dat ze samen willen zijn, maar dat kan niet. Daarom proberen ze iets te vinden waardoor ze voor altijd samen zijn en dat is trouwen. Ze kunnen zeg maar geen vriendje/vriendinnetje zijn als ze gewoon doorgaan als eerst, omdat hun ouders het allebei afkeuren en zo. Dus ja, het gaat wat snel, maar er is ook geen andere logische oplossing hiervoor. En ik als voorzitter van de Toradora fanclub ben wel bereid daar langsheen te kijken, want ze hebben bij mij in de rest van de serie genoeg credit opgebouwd om die privilege te krijgen.
Natuurlijk geef ik toe dat toradora wat fouten heeft, maar het zijn niet van zulke grote fouten die het plot uit zijn waarde haalt en ik vind dat toradora niet afgestraft hoeft te worden in mijn beoordeling voor wat schoonheidsfoutjes
[ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 14:14 ]
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.