Parachutes schreef:
(...)
Hahahah, ja dat was echt geweldig dat moment. :'D Ik zat ook echt zo net als jij xd.
@Tsukuyomi Refrain gaat een tien worden, let op mijn woorden. (': Little Busters heeft bij mij ook een negen en Refrain een tien. ^^ Oh god, die laatste paar episodes... Als je achter de waarheid komt... DAAAAAAAH. Ik word er nu gewoon weer bijna emotioneel van.
Over Toradora;
Mja, dat klopt wel wat je zegt, dat het einde dan misschien wat voorspelbaar was geworden, daar heb je wel gelijk in. Toch blijf ik erbij dat het van mij niet had gehoeven en dat de serie ook sterk is zonder dat einde.
Higurashi moet ik echt nog eens een keer kijken... Staat ook op m'n watchlist. Mijn watchlist is enorm maar ik wil eerst alles in deze volgorde zien:
- Durarara!!
- Nabari no Ou
- K project
- Kuroshitsuji
Daarna kijk ik wel weer. ;p
En @Midori ik vond D-Frag zo raar. O___o Kon de helft niet volgen, maar aan de andere kant vond ik allemaal ook wel grappig. (': Voor nu ga ik 'm nog wel even volgen, maar ik weet niet voor hoeveel episodes ik het ga volhouden.
Nou, ik ben erg benieuwd, want wat ik van little busters nu heb gezien, ben ik echt erg enthousiast erover. Die nieuwe schrijver van key bevalt me wel. Ik vond die arc van die twee zussen Haruka Saigusa en Kanata Futaki het best. Echt, dat vind ik zo mooi opgebouwd, omdat het ook al de hele tijd bezig was tussen de afleveringen door en je echt zo'n gevoel hebt van God dammit het klopt gewoon xd
Dat Kyousuke de hele tijd die briefjes aan die kaart zijn staart bond, had ik wel verwacht, maar het mooiste vond ik nog wel de manier waarvoor dat is. Want wat Kyousuke eigenlijk daarmee doet, is Riki klaarstomen om als leader van de little busters te kunnen functioneren. Ik vond dat echt zo slim gedaan, dat ze Kyousuke de hele tijd eigenlijk op de achtergrond houden, maar hij wel telkens aan de touwtjes trekt en Riki aanzet om als een soort leider te functioneren. Hij zorgt ervoor dat Riki het team bij elkaar zoekt, dat hij hen helpt met hun problemen, dat hij op het eind alles voorbereidt qua strategie en zo, omdat hij weet dat hij er op een dag niet meer is en ze dan verder moeten zonder hem, zo slim bedacht. Ook vind ik het leuk dat Kengo het team joint uiteindelijk, hoewel ik dat ergens wel verwachtte, maar het is wel mooi dat ze het dan weer gebruiken als een soort moraal

Echt, wat een topserie, ik heb er echt van genoten
Nou, bij Toradora laat ik het hierbij,want volgens mij kunnen we door discussiëren tot in de oneindigheid xd haha, maar ik denk toch dat we elkaar aardig gevonden hebben in de punten

Toch blijft het een tienwaardige anime
Higurashi is ook echt een ontzettend goede anime, maar die wil ik een keer kijken als ik de horror stijl zit en dan kijk ik ook another en die andere horror dingesen

maar is Little busters refrain :'D
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.