Shion schreef:
Nobunagun ken ik niet ;o... Maar waar wast grapje nu van? ;o Ik volg het niet meer 
Ik ga echt The fool Noga noemen en die Noragami Origami..
Maar met Toari ben ik nog niet echt enthousiast.. Ben niet zo van al die vliegtuigen.. Zo saai.. Heb de helft niet meegekregen wat die vrouw nou zei.. die Karl wilt ineens krankjorum worden maar word tegen gehouden omdat dat zusje naar haar pa roept?
En er zit iemand in met wit/grijs haar O_O Ik vermoed dat hij dood gaat..
Nobunagun is een beetje raar en ik kan echt niet uitleggen waar het over gaat. Hoofdpersoon, meisje is een outcast en dan gaan ze op schoolreisje naar Taiwan en wordt de boel ineens aangevallen door rare beesten. Dan komt ze zo'n dude tegen die daartegen aan het vechten is met speciale wapens. En dan blijkt ineens dat zij zo'n ding ook kan bedienen. Dat was zo'n beetje de eerst epi, maar ik vond het niet zo heel leuk, dus ik weet niet of ik die verder ga kijken xd.
Ik dacht dus, dat jij zei of ik het over Nobunagun had, maar dat zei je niet, want je zei Nobunaga the Fool en toen was daar een heel misverstand over in mijn hoofd, maar ik had het dus over Nobunaga the Fool toen ik dat zei van historische dingen en mecha's ineens xd.
Maar ik heb Nobunaga the Fool nu afgezien en ik vind hem toch wel leuk, eigenlijk, deze ga ik nog wel een tijdje volgen. (:
Die dude met wit/grijs haar gaat sowieso een enorme antagonist worden voor hoofdpersoontje, dat weet ik nu al. (': Eigenlijk wil ik Toaru alleen maar verder kijken omdat ik wil weten wat er met hem en hoofdpersoon gaat gebeuren. xd
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)