Parachutes schreef:
(...)
Heb je 07-Ghost al gelezen? Die is af, maar ik heb 'm zelf nog niet gelezen.
Of anders Tsubasa Chronicles, maar die heeft wel heel veel chapters.
Oh, en Beast Master is ook leuk, en die heeft maar twee volumes, dus die heb je zo uit. ^^
En Code:Breaker is ook afgelopen, moet ik nog steeds bijlezen...
Beast Master wilde ik nog eens lezen.. Hij staat zelfs bij mijn bladwijzers..
Code:breaker Hmm ;o.. Ik ga het proberen een keer.. Heb de anime wel gezien ;o.. 07-Ghost heb ik nog niet gelezen..
Op de 1 of ander manier duurt het lang voordat ik een manga lees waarvan ik de anime gezien heb..
Heb er 3 gelezen geloof ik.. Ze zijn alledrie nog bezig... Oh nja eigenlijk 4.. Maar ik ben de manga aan het lezen en de anime die komt nu ergens deze week
.
En daar ben ik stiekem heel blij om.
Parachutes schreef:
Oh god, ik kan alleen maar Yogi van Karneval voor me zien bij de blonde dude van Durarara *zoekt naam op... * Kida. Ik dacht het net al te horen toen ik epi 1 aan had staan en het zijn dus inderdaad dezelfde voice actors. ><
En die ene heeft volgens mij de stem van Hibiki... Jup, ik heb nog gelijk ook! Izaya heet die gast blijkbaar... Ik weet de namen nog niet na twee episodes.
Ok bij die wist ik het nog niet
. Maar tussen Durarara!! en die andere zitten weer een flinke tijd tussen voor mij xd.
[ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:12 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you