Oh really...
Ahem, wel, zo begon het: Er was die zomervakantie, drie jaar geleden, dat ik doodverslaafd was aan Percy Jackson - nog steeds, maar dat was in mijn vroege fase - en ik begon vanalles op te zoeken over PJO en shizzle en toen kwam ik hier uit bij een fanfiction die jammer genoeg nooit is afgewerkt. De enige reden waarom ik een account had aangemaakt was om haar te zeggen dat ze verder moest doen met haar verhaal, maar dat begon langzaamaan te groeien. Ze heeft nooit verder geschreven en ik kwam een meisje tegen met een geweldig verhaal genaamd Romy, waar ik nog steeds contact mee heb ook al kan ze niet meer op q. Toen ik q leerde kennen zat ik zo net uit een dieptepuntje in mijn leven, want ik werd gepest op school en was dus eindelijk weg uit het zesde leerjaar. Q is voor mij gewoon een manier om me te uiten en daar ben ik heel erg dankbaar voor. Het heeft me een heleboel meer zelfvertrouwen geschonken. Ik ben er zeker van dat ik nooit zo ver zou zijn gekomen met schrijven als het niet door deze website was. Ik heb hier ook veel vrienden waar ik veel bij kwijt kan en dat betekend veel voor me. Soms lukt het me gewoon niet om iets aan 'vrienden' te vertellen, als in real life vrienden, en dan kan ik hier gewoon mijn hart uitstorten. Vriendinnen betekent natuurlijk ook drama, maar dat is het waard. (:
[ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 22:19 ]
help