Ik ben op zoek naar een cover voor mijn nieuwe SOTY-story en aangezien ik zelf een ramp ben in het maken van covers, wil ik jullie hulp vragen. ^^
De beschrijving van mijn story zal ik hieronder in een spoiler zetten:
Wat ik vooral zoek is een cover met een behoorlijk onheilspellende/duistere sfeer. Wat mooi zou zijn, maar geen vereiste is, is een hoog gebouw op de achtergrond, die de 'Planeet' uit mijn verhaal voor moet stellen. Verder wil ik ook heel graag twee jongens op de cover, als dat mogelijk is één met licht haar en één met donker haar. Wat er een beetje uit moet blijken, is dat er een soort van onzichtbare grens van licht/donker goed/slecht veilig/onveilig tussen hen is. Ik begrijp dat dit waarschijnlijk behoorlijk specifiek is, dus als er andere ideeën zijn, sta ik daar zeker voor open, dus als je zelf iets anders weet, mag je dat - heel graag zelfs! - ook posten.
De titel 'Toren van Illusie' wil ik er ook graag op hebben. Mijn ondertitel is 'verdieping -22', maar die hoeft er enkel op als er genoeg plek voor is, en dan als hij er op komt, in een kleiner lettertype. Ook zou ik graag mijn username ergens onderin in het klein willen.
Ik heb op dit moment geen credits, maar ben van plan deze aan te schaffen als ik dit weekend terugkom van vakantie, en dan ben ik bereid vier credits te doneren aan de maker van de cover die ik uiteindelijk ga gebruiken, maar dat kan dus wel een paar dagen duren. En natuurlijk zal ik de naam/username van de maker vermelden bij mijn story. (:
[ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:49 ]
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)