• Stervend verlies

    De relatie tussen Sarah en Damian is perfect. Althans, dat is wat de buitenwereld denkt. Niemand weet dat Sarah en haar vriend vaak ruzie maken. Pas wanneer Sarah dood gevonden wordt in een meertje gaan mensen nadenken. Wat is er gebeurt? En wie is de dader?
    Jason, de oudere broer van Sarah, komt er al snel achter wie zijn zus heeft vermoord, en hij zint op wraak. Jason wil kostte wat het kost dat de moordenaar ondergaat wat zijn zusje is aangedaan, en hij gaat dan ook op zoek naar de persoon die Sarah vermoord heeft. Tijdens zijn zoektocht bedenkt Jason zich dat hij niet alleen de moordenaar om zeep wil helpen, maar dat iedereen die zijn zusje ooit pijn heeft gedaan zal moeten boeten. Jason maakt een lijst van mensen van wie hij weet dat zijn zusje ooit last had, en gaat op jacht.
    Iedereen merkt wel dat Jasons gedrag veranderd is, maar ze denken dat hij rouwt om Sarah. Niemand weet wat er echt aan de hand is.



    * Genre: Thriller
    * Onbekende personen
    * Nederlands geschreven
    * Doet mee aan SOTY 2014
    * Start verhaal: 02-01-14
    * Eind verhaal: -
    * Cover door: Gibbs & Vuelie
    * Geschreven door: Gibbs

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 23:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben eens benieuwd naar het verhaal. Ik heb maar een abo genomen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    Ik ben eens benieuwd naar het verhaal. Ik heb maar een abo genomen. (:


    Leuk, dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    What the fuck? Je hebt Ty gekozen en je zegt mij nietsssss? (cat)


    Meteen een abo.:Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    What the fuck? Je hebt Ty gekozen en je zegt mij nietsssss? (cat)


    Meteen een abo.:Y)


    Ghehe, ik vond hem wel geschikt. :3
    En je ziet het nu toch? Eigenlijk had ik er niet eens aan gedacht om het je te vertellen, omg! D:
    Thanksies voor je abo! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mwohoe ik neem een ABO.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oh, wauw. Dit sprak me echt aan, ik ga meteen een abo nemen en ga er morgen aan beginnen! Moet nu verder met die van mezelf. (krul)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Bedankt, beiden!

    Ik ben momenteel bezig aan de proloog en hoop deze er vanavond op te kunnen zetten. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ghehe, ik vond hem wel geschikt. :3
    En je ziet het nu toch? Eigenlijk had ik er niet eens aan gedacht om het je te vertellen, omg! D:
    Thanksies voor je abo! ^^




    But you're welcome. Het klinkt in ieder geval geweldig én al zeker omdat Ty de hoofdpersoon is. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)



    But you're welcome. Het klinkt in ieder geval geweldig én al zeker omdat Ty de hoofdpersoon is. ^^




    Sowwy! D:
    Hahahah :') en ja, ik móést Ty gewoon erin hebben. Hij is én oud genoeg én hij lijkt me wel zo'n broer die voor zijn zusje op komt! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De proloog staat online!

    proloog


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga een abbo nemen!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.