• Ik ben sinds het laatste halfjaar best wel ongelukkig met m'n leven. Ik heb het gevoel dat mijn leven alleen nog maar uit school, eten en slapen bestaat. En soms tennis, maar zo leuk vind ik dat ook weer niet. Ik zou bv heel graag een keer uit willen maar ik durf het gewoon niet, tegenwoordig draait het voor jongens alleen nog maar om schuren en ik wil dat niet. ik wil gewoon lekker dansen en me niet steeds druk hoeven te maken of ik een pik tegen me kont aan voel. Ook voel ik me best wel eenzaam. Bv zoals nu in de vakantie. Ik zit maar wat op mn kamer en doe niks. Ik heb best veel vrienden maar niet echt van die vrienden waarvan je zegt kom laten wij eens afspreken. Het zijn meer vrienden voor op school en meer niet. Daarbij wonen ze allemaal op 40 minuten fiets afstand. Ook heb ik geen vriendje wat ook een grote rede is waardoor ik me eenzaam voel. Ik ben veel te onzeker en veel te verlegen om naar een jongen toe te stappen... Ik ben net 15 en sommige zullen denken dat ik te jong ben om me daar druk om te maken maar ik zit er echt mee en voel me super lonely.

    Heeft een van jullie dit ook of herkent iemand sommige gevoelens?
    Misschien hebben jullie wat tips voor mij...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Whut?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ligt het aan mij of is er geen beginpost?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zie de beginpost niet? -o-


    Some people are art and do art at the same time

    Het is een typisch gevoel voor je leeftijd, je moet er gewoon het beste van maken.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Oh ik zie hem al,
    Tja.. Ik denk niet dat wij je kunnen helpen.. we zijn ook geen psychologen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waarom zou je niet lekker kunnen dansen? Toch niet alle jongens zijn zo opdringerig?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tja, Ik zou willen dat ik tips kon geven, maar dat kan ik niet D:. Ik vind het juist prettig om een hele vakantie alleen te zitten en ik heb geen behoefte aan een vriendje. Uitgaan doe ik helemaal nooit.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo'n periode heb ik ook gehad.. Misschien moet je gewoon een keer gewoon 'fuck it!' zeggen en uitgaan? Waarschijnlijk kom je daar wel een jongen tegen die net als jou normaal danst. Een gesprek beginnen is dan moeilijk, dat snap ik, maar wat heb je te verliezen? Je leven kan er alleen maar leuker op worden. (:

    Bij mij is het veranderd met in de boogschietclub mijn vriendje te leren kennen. Misschien kan een nieuwe omgeving jou ook wel helpen voor betere vrienden en misschien zelfs een vriendje. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:33 ]


    Let the Night embrace you

    Als je 15 bent hoef je toch nog niet persé uit?
    Ik herken het gevoel wel hoor, ik heb het vaak tussen de vakanties door
    Doe leuke dingen met je familie, ga de stad in, zoek een baantje
    Ga hardlopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat komt me heel bekend voor, ik was vroeger ook zo. Ondertussen is dat helemaal veranderd en ik weet zeker dat dat bij jou ook gaat gebeuren. Met het uitgaan weet ik het niet zo, want dat doe ik zelf ook niet echt, maar misschien kun je beginnen een nieuwe hobby te zoeken en daar wat nieuwe mensen te leren kennen? Ik zou me echt niet zo op het vinden van een vriendje concentreren, dat komt vanzelf wel!

    Verder weet ik dat het heel cliché is om te zeggen dat mijn inbox openstaat, maar dat is wel echt zo, want ik herken veel van mijn vroegere zelf in jou en ik had toen ook iemand nodig die eens luisterde.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pak je momenten, ik hou bijvoorbeeld altijd avonden vrij voor leuke dingen en nu gaat het op school ook beter (:
    En zoiets hoort gewoon bij je leeftijd, waait wel weer over. Je moet er gewoon het beste van zien te maken. Zoek bijvoorbeeld een hobby die je wél erg leuk vindt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geniet van de goede momenten en fixeer je niet op de slechte.
    Zoek een hobby waar jij je gelukkig bij voelt, iets wat je wilt doen en wat bij jou past.
    Ga bijvoorbeeld schrijven, tekenen of iets anders wat je bezig houdt. :)
    Je moet iets vinden waar jij het gevoel bij krijgt dat wat jij doet zin heeft.

    Veel succes!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat? Naar wat voor fuiven ga jij?!
    Een vriendje is geen goede vervanger voor vrienden, btw.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:02 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...