• Good morning guys! A very merry happy new year to all of you! <3
    Ik heb het beste en gezelligste feestje van de afgelopen járen gehad met papslief bij (hele goede) familie(vrienden). Was echt enorm leuk en heb het super naar m'n zin gehad! Heerlijke manier om 's middags laat met een glimlach op je gezicht het nieuwe jaar in te stappen en meteen vrolijk te zijn voor 2014! (:
    Vooral erg fijn, omdat in de dagen ervoor ik mee moest krijgen hoe iedereen met wie ik afgesproken had zijn plannen veranderde en het er heel erg naar uit zag dat ik thuis op de bank zou moeten zitten, als ik niet in mijn eentje wilde gaan stappen. :')

    Hoe ging het voor jullie? Hebben we ze allemaal nog?


    Til hug og blod.

    Geen vuurwerk dit jaar bij ons afgestoken, dus ik heb gewoon nog al mijn bijbehorende ledematen c:
    Ik was als enige kind (zonder boers en zussen) thuis bij mijn ouders. Het was gezellig c: Jij ook gelukkig nieuwjaar!


    Tijd voor koffie.

    Met mijn best friend op de bank gezeten en afgeteld en elkaar een knuffel gegeven, daarna geproost - champagne gedronken en iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst. Vuurwerk bleef voor mij alleen bij sterretjes en daar heb ik mijn vingers niet aan verloren :') Jij ook een gelukkig nieuwjaar!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    I dunno. Ik zag niks :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Jouw feestje klinkt gezellig! Ik vind je aanhef van je bericht ook geniaal, haha: 'Good morning guys'.
    Heb geen vuurwerk afgestoken, dus heb nog alle 10 mijn vingers. Ik heb wel gekeken naar de anderen die vuurwerk afgestoken hebben en heb me vol gepropt met oliebollen en appelflappen.

    De beste wensen!


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik heb gelukkig al mijn vingers en huisdieren nog. :D

    Ik zat achter me lappie dus had er niet veel van meegemaakt. :$

    Okammy schreef:
    I dunno. Ik zag niks :c


    Why not? :c


    Til hug og blod.

    Ik heb al mijn vingers, heel en wel. :'D Alleen jammer dat onze auto bijna in de fik stond.


    Some people are art and do art at the same time

    Okammy schreef:
    I dunno. Ik zag niks :c


    Who needs sight when you can have fabulous straight hair.

    Mijn jaar begon voornamelijk awkward, maar ik heb een leuke avond gehad ^^. Eerste keer in mijn leven geweest dat ik oud en nieuw niet met familie vierde, maar met een groep beste vrienden. Top 2000 luisteren, oliebollen gooien, guitar hero skills showen... Ben wel behoorlijk moe nu, maar geen kater, so I've got that going for me, which is nice.


    i put the fun in funeral

    Ik ben aangeschoten het nieuwe jaar ingegaan. :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Met rosé en kinderchampagne, omdat een vriendin allergisch is voor alcohol en disneyfilms (:


    Take risks and conquer your fears.

    Hoe ik het nieuwe jaar ben ingegaan?
    Straalbezopen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jup, ik heb er nog 10.
    Ik was natuurlijk stomdronken, van al die kinderchampagne. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Fout ik de nieuwjaars duik gemist en een ongeluk met onze auto gehad dat knalde echt hard en ik had vuurwerk tegen mijn been:((


    tiptoe through the tulips...

    Voor de tv met familie en chocolade koekjes :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben gewoon tot twee uur opgebleven en heb een nieuwjaarsconcert van Queen bekeken op tv, that's all. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it