Jinxxx schreef:
(...)
Inderdaad, wat Nerwen dus zegt. Ik heb een beetje mijn twijfels bij God en het zou ook een hele verrassing zijn als het uiteindelijk iemand anders is dan Chuck. Dat gebeuren met Lucifer vind ik echt awesome. Hij is inderdaad een goede acteur. Crowley is een van mijn favorieten. het is ook zielig voor hem en ik was benieuwd hoe Dean en Sam zouden reageren als Crowley hen gewaarschuwd had haha. Charlie ook btw, want ik zie je pf en ik vind 'm ge-wel-dig, maar het viel echt enorm tegen dat ze haar doodmaakten in de serie. Daardoor had ik eerlijk gezegd geen enkele zin om door te kijken met de serie. Bobby was ookal zo jammer dat 'ie doodging, zo zielig.
De vrouw die Amara speelt vind ik echt een mooie vrouw trouwens. Ben benieuwd hoe ze haar aan gaan pakken, nu zeker dat de Hand of God niet meer bruikbaar is.
Hou op, schei uit. Ik ben nog steeds niet over de dood van Charlie heen. Het was ten eerste ontzettend nutteloos (het was alleen om Dean te triggeren en dat had op zat andere manieren gekund) en ten tweede verdiende ze zoveel meer.
God is an asshole, you're damn right. Maar dat betekend nog niet dat ik niet super nieuwsgierig ben naar wie hij is.
En ik vroeg me af hoe de meningen hier verdeeld liggen rondom een mogelijk seizoen 13 (aangezien 12 al bevestigd is). Vinden jullie dat 12 seizoenen genoeg is geweest, of mag Supernatural nog lang niet stoppen?
Ik vond zelf tijdens seizoen 10 dat ze er echt een einde aan moesten maken, maar nu vind ik seizoen 11 al weer een stuk beter geschreven. Toch blijf ik erbij dat 12 seizoenen, echt wel genoeg is.
Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can