• -En eigenlijk ook de eerste, maar goed :')-

Wat doe je als je eigenlijk moet leren? Tekenen natuurlijk!
    Ik heb Disney een kans gegeven en dit is het resultaat:

Ik ben echt absoluut niet goed in tekenen, doe het ook niet vaak, maar ben er best wel trots op ^^

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Thanks ^^
    It's finished:

Jeetje, jij bent echt goed, Evelien!

Ze zijn mooi!
    Maar moest Belles linkerkaak ingekort zijn, zou ze er nóg meer op lijken (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Thanks ^^
    Ja, met gezichten en die dingen sukkel ik nog wat :W

wow zit jij op de kunstacadamie?

Haha, nee ^^

Eerste RL-persoon getekend vandaag ^^

Het is niet erg slecht ofzo, maar ik vind niet dat mensen zo moeten overdrijven. ''Wow, zit je op een kunstacademie''. Het is zo slecht om een artist zoveel complimenten te geven die eigelijk helemaal niet terecht zijn. 't Spijt me, like I said, het is niet slecht. Maar het is best simpel en veel verhoudingen kloppen niet.

Ik reageer nooit meer op topics met tekeningen omdat ik dan altijd commentaar krijg dat ik zo ''hard'' ben of whatever. Maar mensen op Q overdrijven nou eenmaal bijna ALTIJD. Ze geven nooit kritiek omdat ze maar aardig willen zijn/overkomen.

Ikzelf doe als opleiding game artist en ik vind het veel beter om kritiek te krijgen dan complimenten. Ik weet goed wanneer mijn tekening slecht of goed is. En als hij slecht is en dat weet ik dan vrij zeker, en iemand anders zegt ''Omfg, zo mooi, omg omg ik kom'', dan kun je echt oprotten :'D Wees eerlijk. Een artist heeft 't meeste iets aan kritiek.

Dusja. Kom maar op met alle negatieve comments tegen mij (:

I live for the applause, you will die for it.

Ik vind Ariel toch het mooist. (:
    En ze komen nog altijd veel dichter in de buurt dan de gezichten die ik teken met puntjes ogen en een streepjes mond.

Do what people say you can't.

Niet slecht, je Ariel vind ik het mooiste.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Rivaille schreef:
    Het is niet erg slecht ofzo, maar ik vind niet dat mensen zo moeten overdrijven. ''Wow, zit je op een kunstacademie''. Het is zo slecht om een artist zoveel complimenten te geven die eigelijk helemaal niet terecht zijn. 't Spijt me, like I said, het is niet slecht. Maar het is best simpel en veel verhoudingen kloppen niet.

Ik reageer nooit meer op topics met tekeningen omdat ik dan altijd commentaar krijg dat ik zo ''hard'' ben of whatever. Maar mensen op Q overdrijven nou eenmaal bijna ALTIJD. Ze geven nooit kritiek omdat ze maar aardig willen zijn/overkomen.

Ikzelf doe als opleiding game artist en ik vind het veel beter om kritiek te krijgen dan complimenten. Ik weet goed wanneer mijn tekening slecht of goed is. En als hij slecht is en dat weet ik dan vrij zeker, en iemand anders zegt ''Omfg, zo mooi, omg omg ik kom'', dan kun je echt oprotten :'D Wees eerlijk. Een artist heeft 't meeste iets aan kritiek.

Dusja. Kom maar op met alle negatieve comments tegen mij (:

Ah neuh, helemaal niet!
    Ik vind dat ook veel beter. Want ik weet echt wel dat ik verre van goed kan tekenen, normaal gezien, en ik ben er ook niet compleet tevreden mee, maar beuh :W
    Dus dank je voor de eerlijkheid :Y)