• Als Bill/Tom/Gustav/Georg (of allemaal) zou vragen of je mee zou gaan naar het hotel, zou je dat dan doen of wijs je ze af. Je moet wel in je achterhoofd houden dat er 'iets' kan gebeuren in de hotel kamer. Dus zou je mee gaan of doe je dat niet omdat je bang bent dat er 'iets' gebeurt?
    Okay wie dit snap is slim x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ben ik nou de enige die zou twijfelen x'D


    Dammm :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou wel gaan denk ik. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    jah k ga mee hoor:D:D

    dna ga k ffe tom inpakke(A)

    (H)im in(Y)

    Nee =.=
    Ik denk dat ik zou gaan gillen dat ze niet wijs zijn =|

    Ik heb wel een vriend,
    en togh zou ik meegaan x'D
    WANT, als ze iets willen doen, ben ik toch een persoon, ookal ben k een wijf, die ze gaat slaan, of what so ever.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb geen vriendje op dit moment, en ookal hád ik er één, zou ik nog niet meegaan.
    Je weet alleen hoe TH in de muziek/artiestenwereld is en niet hoe ze écht zijn.
    Bovendien ga je toch ook niet met (andere) wildvreemde mensen mee als ze het vragen? Waarom wel met Tokio Hotel dan?


    -

    Wij geven ze een stamp en gaan dan zoeken naar de Farro broers (':
    xx


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Jah,, Maar als er toch iets zou gebeuren, en ik voel er me niet goed bij, zou ik toch wel zeggen dat ik het echt niet wil, Maar als ik wat gedronken zou hebben .. xD

    Afwijzen , als nummer 158 hun heeft afgewezen is dat het einde van de wereld niet :8


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik zou lekker meegaan hoor:)
    Als ze dan aanstalte maken om iets te doen (xD) en je wilt niet, zullen ze dat wel snappen zeker?:D
    Het ergste wat ze kunnen doen is je aan de deur zetten..


    Een tomaat is rood. Daah.

    ik ga mee,ofcourse!
    Zo'n kans krijgt ge van u ganse leve nie meer!

    De meeste gaan dus mee, zou ik ook doen hoowr ='D


    Tears are crashing out of my eyes